PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

Fax
E-mail pdzelengorafoca@gmail.com
Web

Možete nas pronaći i u sportovima:

Opis centra

Planinarski dom u Zabrani izgrađen je 1955/56 godine da bi osamdesetih godina stradao u požaru, a zatim na istom mjestu bio sagrađen novi dom koji je i danas mjesto okupljanja planinara i ljubitelja prirode.

Planinarski dom "Zabrana” nalazi se u borovoj šumi na 620 m n/v iznad grada na padini brda Crni vrh. Smještajni kapaciteti doma su dvadeset kreveta u tri sobe. Za planinare i ljubitelje prirode koji žele upoznati ljepote Zelengore, Maglića, Volujaka, Bioča, Vučeva, Ljubišnje, Perućice, kanjona Tare, i još mnogo toga što nudi ovo područje, planinarski dom je odlična baza i polazna tačka. Pored smještaja, u domu možete dobiti sve neophodne informacije vezane za planinarenje na ovom području.

Postoji više pješačkih staza koje vode do doma i jedan pristupni put automobilom. Osnovna i najbliža pješačka staza iz centra grada (30 min) je pored gradske pijace uzbrdo cestom do šume. Markirana staza dalje nastavlja kroz šumu do doma (20 min).
Za one koji dolaze autom u Foču, odmah poslije prelaska mosta skreću desno i poslije 100 m lijevo. Na drugoj raskrsnici pješačka staza se odvaja desno a put za automobile nastavlja pravo do kraja asfalta. Dalje nastavlja makadamski put i na raskrsnicama treba skretati desno. (od mosta 3,3 km)
Staze i putevi su markirani.

Planinarskim domom upravlja Planinarsko drustvo "Zelengora" Foca.

Radno vrijeme doma je: radnim danima od 13 do 21, a vikendom od 10 do 21 čas.