PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

28.04.2014.

Zašto ne možete održati dijetu?

Naučnici su ustanovili da dvije od pet osoba odustane od dijete u prvih nedjelju dana, jedna od pet u prvih mjesec dana, a njih tek 20% izdrži tri mjeseca!

 

neuspjela_dijeta

Statistike


Ono što je zajedničko gotovo svim dijetama su poteškoće u pridržavanju pravilima. Veliki broj ljudi dijetu poistovećuje sa izgladnjivanjem, nešto što se mora i što je trenutno. Naučnici su ustanovili da dvije od pet osoba odustane od dijete u prvih nedelju dana, jedna od pet u prvih mjesec dana, a njih tek 20%  izdrži tri mjeseca!

Nutricionisti i ljekari se često susreću sa ovakvim slučajevima. Većina ljudi želi brzo izgubiti kilograme, što ne daje dugoročne rezultate.

Svaka dijeta vam treba podići nivo energije, popraviti raspoloženje, psihičko i mentalno zdravlje. Drastične ili previše stroge dijete uzrokuju nagle promJene raspoloženja, glavobolje, fizički i mentalni umor, nervozu, probavne tegobe i smanjenje koncentracije. Niko se nebi trebao ovako osjećati.

Pročitajte koji su razlozi zbog kojih je teško držati dijetu i razmislite da li imaju uticaja i na vas.

Razlozi neuspjeha


Hronična glad upućuje da je vaša ishrana neuravnotežena i neprilagođena vašim potrebama, zbog čega vaše tijelo ne troši kalorije i odupire se mršavljenju.

Obrok koji sadrži oko 350 kalorija vas može zasititi, samo birajte dobre namirnice.

Žudnja za hranom sljedeći je razlog. Nemojte se pridržavati pravila sve ili ništa, barem ne kada je u pitanju zdrava ishrana. Možete uživati u takozvanim zabranjenim namirnicama, bez obzira na to što ste na dijeti.

Uticaj okoline često utiče na ljude. Veliki broj ljudi smatra da je sramota reći okolini da su na dijeti i da pokušavaju da izgube suvišne kilograme.

Prevazilaženje emocionalnog jedenja je gotovo najteži korak do usvajanja zdravih prehrambenih navika. Kada ste tužni, ljuti, uplašeni ili nervozni, znate da će vam neka namirnica pomoći. Nije lako i ne dešava se preko noći, ali ovaj način razmišljanja morate promijeniti. Bitno je shvatiti da je hrana potreba za život, a ne za savladavanje emocija.

Razlog mogu biti i prehrambene navike kao što su: velike porcije, jede se prebrzo, impulsivna kupovina u prodavnicama..

Psihološki faktor je također bitan. Stres i nisko samopouzdanje, grickanje kad nam je dosadno, hrana koja služi kao nagrada.