PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

19.05.2014.

Zašto je dobro biti ranoranilac?

Načelo je jednostavno - jutro je doba kada su i mozak i tijelo na vrhuncu forme i koncentracije, a uspjeh je zagarantiran. Iskoristite ovo vrijeme na najbolji način!

 

rano_ustajanje

Ključ uspjeha



Sviđalo vam se to ili ne, jutarnji sati mogu biti ključ za uspješan i zdrav život.

Najnovija istraživanja otkrivaju da ranoranioci imaju pozitivniji stav o životu nego oni koji duže spavaju.

Ako ustanete deset minuta ranije, vaše će se tijelo nakon nekoliko dana naviknuti na ovu promjenu.

Načelo je jednostavno - jutro je doba kada su i mozak i tijelo na vrhuncu forme i koncentracije, a uspjeh je zagarantiran. Upravo to tvrdi većina joga-majstora, life-coacha te gurua vježbanja i zdravog života.

Realni razlozi


Idealna mjera sna je šest do sedam sati na dan, sve manje od toga povisuje rizik od infarkta i moždanog udara, a previše sna može upućivati na srčane tegobe.

Jedno od objašnjenja je da su ranoranioci duže izloženi suncu, odnosno dnevnoj svjetlosti koja potiče stvaranje serotonina, koji je poznat i kao hormon sreće.

Oni koji najranije ustaju imaju najmanje zdravstvenih problema i znakova depresije. Također, oni češće doručkuju i redovnije vežbaju, što se povezuje s njihovom kondicijom i manjom tjelesnom težinom, zaključuju istraživači.

Popodnevni san prema rezultatima istraživanja nema uticaja na sreću, vitkost i zdravlje ljudi.

Noćne ptice, iako su kreativne i inteligentne, često su sklone i depresiji, pesimizmu i neurotičnom ponašanju.

Vrijedi pokušati


Na kraju, ranojutarnji tipovi osoba su u prednosti jer mogu bolje iskoristiti vrijeme i pravilno organizirati sve svoje obveze, što dovodi do veće produktivnosti.

Pokušajte steći naviku ranog ustajanja kako bi što više vremena imali za sebe i svoje bližnje.