PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

14.10.2014.

Zašto angažovati personalnog trenera?

Trener će vam napraviti najbolji plan za zacrtani cilj, davati savjete, izabrati prave vježbe a vaše je samo jedno – da trenirate fokusirajući se samo na trenutne zadatke!

 

osobni_trener

Zašto trener?


Ukoliko vam se dogodilo da ste u trenažnom procesu, a da ste umorni, iscrpljeni i bez snage, da vaši treninzi nisu djelotvorni, niste postigli željeni cilj, stagnirate u formi ili u kilaži, možda je vrijeme da razmislite o angažovanju personalnog trenera.

Ako ulažete rad, trud i novac, potrebno vam je da se vide efekti tog rada.

S obzirom da informacije o treniranju možete dobiti sa različitih strana, to može djelovati zbunjujuće na vas.

Veliki broj sportista rekreativaca provodi mnogobrojne sate na neplanski organizovanim treninzima i na taj način ne dolaze do željenih rezultata. Kvantitet treninga je važna stvar, ali je kvalitet još važnija.

Zbog svog iskustva, trener je u mogućnosti da predvidi probleme i greške koji nastaju tokom trenažnog ciklusa i koji su uzrok stagnacije u formi.

U čemu će vam pomoći?


Saradnja sa trenerom treba da bude pravi put u ostvarenju vaših sportskih ciljeva.
Trener je prava osoba koja će vam pomoći da odredite svoj cilj, bez obzira koliko želite da smršate i zašto.

On može izvršiti provjeru vašeg izbora vježbi i prehrambenih navika i pomoći vam pri određivanju promjena koje možete napraviti da biste mogli učinkovitije vježbati.

Također vam može pomoći da utvrdite jesu li ciljevi koje ste si postavili realni za vas.

Objektivnost trenera je ključna stvar u određivanju vaše „početne tačke", tj. trenutne pripremljenosti vašeg organizma za napore. To vam garantuje da ćete polako i bez rizika ući u trenažni proces.

Kada se pravilno podijele obaveze i odgovornost, trener je taj koji preuzima potpunu odgovornost za plan koji kreira za vas. Na taj način je postizanje cilja skoro zagarantovano.

Vaš trener će: odabrati određene vežbe i napraviti plan u koji ćete imati poverenja, imat ćete uvid u cjelokupan plan, ali ćete se fokusirati na početni dio, on će vam pomoći da napravite kratkoročne ciljeve, koji će vas pripremiti za dugoročne, te će vam pružiti željene povratne informacije i realan uvid u svoje treniranje.

Umjesto da svake nedjelje radite nove vježbe, bićete ustaljeni na efektnije treninge. Prolazeći iz faze u fazu, moći ćete da vidite i osjetite napredak.

Problem sa zdravljem


Rad sa trenerom je jednostavniji, jer se u tom slucaju fokusirate samo na vježbanje ali ne i na planiranje treninga.

Ako imate neke specifične probleme poput artritisa, srčanih problema, starih ozljeda i sl., rad s iskusnim trenerom (koji, naravno, surađuje s vašim liječnikom) može pomoći da pronađete program vježbi koje će pomoći pri ozdravljanju ozljeda i izbjeći pojavu novih problema.