PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

16.04.2014.

Voda prije obroka za mršanje – mit ili istina?

Mali trikovi koji smanjuju gojenje kao što je čaša vode 30 minuta prije obroka - mogu da daju odlične rezultate na duge staze. Istraživanja dokazuju da oni koji piju vodu umjesto drugih pića unose i do 90 kalorija manje po obroku.

 

voda_obrok

Da li je tačno?


Često se osobe koje su na dijeti podstiču da prije obroka popiju čašu vode jer će na taj način smanjiti apetit a u želucu će biti manje mjesta za hranu. Svi smo čuli za ovo pa se pitamo koliko je tačan podatak?

Mnoge studije objavljene posljednjih godina govore u prilog ovoj činjenici. Prema tim istraživanjima osobe koje su pile vodu prije obroka izgubile su mnogo više kilograma od onih koji su pili vodu samo prema potrebama. Ovaj je podatak naročito došao do izražaja kada se u vidu imalo gubljenje težine u dužem vremenskom periodu.

Mali trikovi koji smanjuju gojenje kao što je čaša vode 30 minuta prije obroka - mogu da daju odlične rezultate na duge staze.

Osnovno pravilo kaže da je za unesenih 1000 kalorija potrebno oko 1000 militara, to jest jedna litra vode.

Pijte mlaku vodu


Voda nema energetsku vrijednost, a njenim unosom prije obroka u organizmu se javlja osjećaj sitosti što dovodi do manjeg unosa hrane, a posljedično i do uspješnijeg mršavljenja.

Kod nedostatka vode metabolički procesi u organizmu odvijaju se slabije. Pijenje samo čaše vode aktivira stvaranje motilina, hormona sitosti i zasićenosti, koji mozgu šalje signal o dovoljnoj količini potrebne energije.

Najpreporučljivija je mlaka voda, jer ona ima najmanje utjecaja na proces varenja hrane. I neki mlak čaj uz obrok može da godi stomaku. Preporučuje se piti čašu-dvije mlake vode pola sata prije svakog obroka.

Voda, kao i sve druge tečnosti se ne preporučuju da se konzumiraju tokom obroka, ili barem ne u velikim količinama jer konzumacijom istih dok jedete, ometa se proces varenja hrane.

Dokazano


Istraživanja dokazuju da oni koji piju vodu umjesto drugih pića unose i do 90 kalorija manje po obroku. Tokom dana to može značiti i do 300 kalorija manje. Tajna vode je nevjerojatno jednostavna, ako je trbuh pun vode, ljudi se osjećaju sitijima pa manje jedu.

Ljudi bi trebali piti više vode, a manje napitaka prepunih šecera i bogatih kalorijama. To je jednostavan nacin kontrole težine.