PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

14.08.2014.

Vježbe za relaksaciju sa pilates loptom

Zbog svoje veličine i volumena, velika pilates lopta osigurava razne ugodne položaje za istezanje i relaksaciju, te nam te vježbe pomažu osloboditi se stresa. Evo nekih od vježbi!

 

relaksacija

Koristite loptu


Vježbanje na lopti je zabavno i korisno. Vježbe na lopti su zahtjevne pa ih je potrebno na početku izvoditi polako i koncentrisano.

Za razliku od druge opreme koju koristimo kod vježbanja, lopta ima nestabilan oslonac, vježbajući na njoj suprostavljamo se sili gravitacije.

Da bismo održali ravnotežu na lopti moramo angažovati puno dubokih mišića stabilizatora. Jačanjem tih mišića možemo pomoći u prevenciji povreda leđa, koljena, skočnih zglobova, ramenih zglobova itd.

Zbog svoje veličine i volumena, velika pilates lopta osigurava razne ugodne položaje za istezanje i relaksaciju, te nam te vježbe pomažu osloboditi se stresa.

Koje su to vježbe?

Vježbe


Osloniti glavu i prsa na veliku loptu i obgrliti je rukama, dok su potkoljenice na podlozi. Koturati se više puta naprijed s podizanjem potkoljenica od poda i nazad sa spuštanjem sjednih kostiju prema petama.

U položaju na koljenima osloniti leđa i glavu na loptu iza sebe, dok su potkoljenice fiksne na podlozi. Raširiti ruke i suprotnim dlanom zagrliti suprotno rame.

U položaju na koljenima, iskoračiti naprijed jednom nogom s vanjske strane velike lopte, te suprotnu potkoljenicu ostaviti na podlozi. Potkoljenica i natkoljenica prednje noge su pod pravim kutem, a kuk stražnje noge prelazi liniju koljena na podlozi. Osloniti se sa zdjelicom na loptu a trup izdužiti prema gore.

Ponoviti vježbu sa suprotnom nogom naprijed.

Snažnijim osloncem o loptu, osjetiti istezanje prednje strane tijela.

Osloniti leđa i glavu na veliku loptu i prebaciti ruke preko glave. Stopala ostaju čvrsto na podlozi u liniji koljena. Polako ispružiti koljena i kukove, te osjetiti istezanje čitave prednje strane tijela.