PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

30.03.2015.

Vježbajte i na poslu!

Postoje vježbe koje je moguće raditi bilo gdje, bez imalo napora. Olakšajte sebi dan na poslu jednostavnim istezanjem i brzim vježbanjem!

 

vjezbe_na_poslu

Sjedenje ima posljedice


Veliki broj nas veći dio vremena na poslu provodi u sjedećem položaju, a uzme li se u obzir da je riječ o najmanje šest sati dnevno, posljedice svi počinjemo osjećati prije ili kasnije. One se pojavljuju u obliku bolova, peckanja u mišićima, viška kilograma, utrnutih nogu..

Stručnjaci preporučuju da sve osobe koje imaju takvu vrstu posla ustanu od stola svakih sat vremena, malo prošeću po uredu ili se dobro rastegnu.

Bez obzira koliko su vam ergonomski napravljeni stol i stolica, dugotrajno sjedenje rezultira bolovima u leđima i glavoboljama. Postajete manje produktivni.

Ono što možete učiniti dok ste na poslu su 60- sekundne vježbe ili čak do 10-minutne aerobne vježbe, ili ukoliko ne možete to, bar nekoliko istezanja.

Poboljšanjem varijabilnosti srčanog rada – mogućnosti srca da iz smirenog rada prijeđe u ubrzani rad – smanjit ćete mogućnost oboljenja od srčanih bolesti i produžit ćete svoj životni vijek i vijek svoga srca. Osim vježbi koje radite kod kuće ili u fitness centru, dobro će vam doći i vježbanje koje radite na poslu.  

Nekoliko savjeta


Tokom  radnog dana ujutro odvojite desetak minuta za neke jednostavne vježbe joge čije ćete dobrobiti ubrzo osjetiti. Izvodite ih što polaganije, sinhronizirano s disanjem na nos koje treba biti polako i duboko. Dok vježbate osjetite dobrobiti svakog pokreta.

Kako biste bili opuštenih mišića, dobre koncentracije i puni elana i zadovoljstva, redovno odvajajte nekoliko minuta za razgibavanje.

Postoje jednostavne vježbe, lako izvodljive bilo gdje, koje možete isprobati sljedeći put kad imate pauzu između zadataka na poslu.

Dok sjedite za stolom, podižite obje ruke iznad glave 30 sekundi, a zatim 30 sekundi brzo lupkajte nogama po podu kao da trčite sprint. Ovo ponovite tri do pet puta.

Skupite prste ruku te njima dodirnite ramena. Zamislite da laktovima trebate ispisati pravilne kružnice u zraku ispred sebe. Pokušajte napraviti što veći krug – međusobno ih dotaknite ispred prsa te podižite prema gore rukama dotičući uši.Svaki put kad podižete ruke udahnite, a kad ih spuštate izdahnite. Polako izvodite deset puta u jednu pa deset puta u drugu stranu.

Opustite ruke na bedra te s udahom polako počnite kružiti ramenima unaprijed pokušavajući izvesti što veći krug, ponovite deset puta. Nakon toga kružite unazad. Pri podizanju ramena udahnite, a pri njihovu spuštanju izdahnite.

Ukoliko imate stepenice u blizini, trudite se popeti sprat ili dva njima svaki dan. Osim toga, koristite svaku priliku da prošetate po uredu.

Ako vam ovo odgovara, ponovite nekoliko puta na dan.

Svaki put kada se protegnete sjedeći na poslu Vaša kralježnica će vam biti zahvalna.

Olakšajte sebi


Olakšajte sebi dan na poslu, te skratite vrijeme odmora nakon radnog dana praktikujući ove jednostavne vježbe.

Dobra organizacija i snažna volja su sve što Vam je potrebno za navedene vježbe.