PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

15.04.2014.

Trikovi koji će ubrzati vaš metabolizam

Više od polovine uspjeha leži u promjeni navika ishrane, međutim i jednostavni fitness trikovi igraju ogromnu ulogu u ubrzanju metabolizma. Donosimo vam nekoliko savjeta kako ubrzati metabolizam.

 

trikovi_metabolizam

U čemu je tajna?


Brz metabolizam je ključ sagorjevanja masnih naslaga i gubitka kilograma, a kako sve osobe nisu obdarene ovakvom vrstom metabolizma, ostali bi trebali pronaći način kako da potaknu ubrzanje metaboličkih aktivnosti svog tijela.

Više od polovine uspjeha leži u promjeni navika ishrane, međutim i jednostavni fitness trikovi igraju ogromnu ulogu.

Donosimo vam nekoliko savjeta kako ubrzati metabolizam i kako da nekim sitnim, ali ne i manje bitnim trikovima, pokrenete kazaljku s mrtve tačke.

Važni savjeti


Prvo i osnovno pravilo zdravog života, a ne samo dijetne ishrane je ne preskakati doručak. Steknite naviku da prije posla, ujutro kvalitetno pojedete.

Čuli smo to već bezbroj puta, no uistinu je bitno piti dovoljno tekućine. Osam čaša vode dnevno pomoći će tijelu da funkcionira najbolje što može. Također, jedite puno nemasnih mliječnih proizvoda, sir, jogurt, losos, tofu i zobene pahuljice.

Sedam do osam sati sna vrlo je bitno za zdrav rad metabolizma. Sve manje ili više od toga usporava proces izgaranja kalorija.

Pijte zeleni čaj, četiri do pet šoljica zelenog čaja dnevno pomoći će ubrzanju metabolizma i gubitku viška kilograma.

Koristite cimet, on ubrzava probavu za čak 20 posto zato ga dodajite u svoj smoothie ili kuhano povrće za ručak.

Ako je razina željeza niska, mišići ne dobivaju dovoljno kisika pa se metabolizam usporava. Stoga jedite više željezom obogaćenih žitarica, graha i tamnog lisnatog zelenog povrća, poput špinata i brokule.


Fitness trikovi


Uključenje kardio vježbi je svakako najbolji način. Osim što tijelo sagorjeva kalorije tokom vježbanja, ovaj proces se ne zaustavlja odmah već traje i određeni period nakon vježbanja.

Skraćenje perioda odmora između vježbi povećava intenzitet cjelokupnog treninga, a pauze manje od pola minute će značiti da trening postaje i više nego efikasan.

Uključenje rada nogu pri svakoj vježbi je jedan od najjednostavnijih načina za potrošnju većeg broja kalorija jer noge slove za jednu od najvećih mišićnih grupa.

Izbjegavanje vodoravnog položaja tijela kakav je svojstven na primjer kod izvođenja trbušnjaka loše utiče na metabolizam, pa bi se trebalo okrenuti alternativama.