PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

08.02.2014.

Šta odmah izbaciti iz ishrane?

Sve navedene namirnice imaju ili malu ili nikakvu nutritivnu vrijednost, a na prvom su mjestu tvari koje su glavni krivci u gomilanju kilograma.

 

nezdrava_hrana

Za one koji ne znaju..


Ako znate bilo šta o zdravoj ishrani, onda vas neće čuditi odakle ove namirnice ovdje. Mnogi od nas svjesni su loših sastojaka koje svakodnevno jedemo. Mnogi to i zanemaruju.

U novije vrijeme se mnogo govori o štetnosti hrane koja je veoma popularna, a koja se bez obzira na to redovno koristi u našoj ishrani.

Ipak, za one koji nisu upućeni, evo koje od namirnice je potrebno odmah izbaciti iz ishrane i zašto.
Sve one imaju ili malu ili nikakvu nutritivnu vrijednost, a na prvom su mjestu tvari koje su glavni krivci u gomilanju kilograma.

Bijelo brašno

Nema nikakvu hranjivu vrijednost i remeti razine šećera u krvi. Umjesto njega, savjetuje se da koristite cjelovite žitaricama. Cjelovite žitarice duže se probavljaju, daju osjećaj sitosti, te energiju koja se postepeno oslobađa u organizmu, a bogate su vlaknima.

Dijetalni gazirani sok

Boca gaziranog pića ima oko 200 kalorija, pa zato često posežete za onom koja ih nema. Ipak, stručnjaci kažu da gazirana pića trebate sasvim izbaciti. Istraživanje je pokazalo da je veća vjerojatnost da ćete biti pretili ako pijete dijetalna gazirana pića. Također, umjetne zamjene za šećer povećavaju rizik od dijabetesa tipa 2 i kardiovaskularnih bolesti.


Pereci i štapići

Pereci su na glasu kao zdravije grickalice, ali u stvarnosti to nisu. U slučaju pereca i štapića, problematična je količina soli, a osim toga, prave se od bijelog brašna. Radije ispecite kokice, ali ne one iz pakovanja za mikrovalnu. Vrećice u kojima su pakovane kokice za mikrovalnu sadrže brojne hemikalije. Testiranja na životinjama također su pokazala da ta hemikalija povećava rizik od raka jetre, testisa i gušterače kod životinja.

Prerađeno meso

Mesne prerađevine, poput kobasica, slanine ili hrenovki, imaju visoke koncentracije zasićenih masti. Birajte svježe nemasno meso, poput piletine, puretine, ribe te ekološki uzgojene junetine.

Čokoladni namazi

Suprotno brojnim reklamama, u čokoladnim namazima nema ništa zdravo. Ako pogledate sastojke vidjet ćete da su na popisu prvi šećer i biljno ulje te da to sve skupa nema veze sa zdravljem iz orašastih plodova ili mlijeka kojima se hvale.

Smrznuti pomfrit

Mala porcija od 85 grama ovog  krompira sadrži oko 11 grama masti, oko 3 grama zasićenih masnih kiselina, 390 do 540 miligrama natrijuma i oko 190 kalorija. Preporučuje se da jedete pečeni krompir ili najbolje onaj pečen u ljusci, savetuju nutricionisti.

Konzervirano povrće

U nedostatku vremena mnogi često posežu za ovom vrstom povrća, a to je vrlo loš izbor radi količine soli koja se nalazi u konzervama. Jedna šoljica ovog povrća može sadržati od 240 do 800 mg natrijuma. Ako baš morate da jedete konzervirano, prije konzumacije dobro ga isperite.