PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

04.03.2014.

Skakanje na trampolini – trening i rehabilitacija!

Ovaj trening poboljšava koordinaciju i ravnotežu, jača rad srca i respiratornog sistema, te pomaže u rehabilitaciji kičme i donjih ekstremiteta.

 

trambolin_skokovi

Zabava prije svega!


U savremeno doba sve je više novih oblika fizičkih aktivnosti baziranih prvenstveno na zabavi! Većina ljudi odlučit će se na neku aktivnost ukoliko se ujedno mogu i zabaviti i kvalitetno provesti slobodno vrijeme.

Jedan od takvih načina vježbanja jeste trening na mini trampolinama. Ovaj trening je pogodan za sve, čak i za one koji nisu u najboljoj fizičkoj formi. Osim što je zabavan, vrlo je učinkovit jer smanjuje masno tkivo i pospješuje uklanjanje celulita, što je posebno bitno za žene.

Pogodan je za sve dobne skupine, jača cijelo tijelo a posebno mišiće koji su u sklopu drugih oblika vježbanja često zanemareni.

Odličan za kičmu!


Mini trampolin je okruglih dimenzija i dovoljno velik da na njemu iskusite vježbe za ravnotežu, izdržljivost, istezanje i aerobni kapacitet, a dovoljno malen da stane u svaki prostor.

Možete iskusiti vježbe kineziterapije, fizioterapije i rehabilitacije i isto tako hodanje, jogging, ski gimnastiku i dinamičan kardio trening.

Najvažnije od svega – izuzetno je ugodan za leđa, stopala, koljena i kukove. Naša kičma nije prokrvljena te je zbog toga ‘podmazivanje’ zglobnim tekućinama od vitalne važnosti. A ovo je upravo jedan od najboljih načina za simulaciju metabolizma kičme.

Petnaestak minuta skakanja svakog dana probudit će sve stanice u tijelu i bolje nego ijedna druga aktivnost pokrenuti limfu koja je zadužena za izbacivanje toksina iz organizma.

Kada pokrenemo tijelo, svaka naša stanica, a imamo više od 3000 tipova stanica, ima od toga koristi jer pojačana cirkulacija donosi više hranjivih tvari i kisika te ubrzano odnosi štetne produkte metabolizma koji mogu biti toksični.


Za jačanje i rehabilitaciju


Trening započinje aerobnim sistemom vježbanja, gdje se kroz skakutanje gradi kondicija, tope masne naslage, potiče cirkulacija i pokreće limfni sustav koji izbacuje toksine.

Vertikalne sile kod skokova naizmjence otvaraju i zatvaraju limfne zaliske, mijenjaju stanični tlak i tako još puno sati nakon vježbanja čiste organizam.

Dobra strana skakanja na trampolini je i poboljšanje koordinacije i ravnoteže tijela, jačanje rada srca i regulacija respiratornog sistema, djelovanje na prevenciju osteoporoze, pozitivno djelovanje kod hiperaktivnosti i poremećaja pažnje kao i provođenje vježbi u rehabilitaciji donjih ekstremiteta.