PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

30.09.2014.

Preskačite konopac i izgubite kilograme!

Ovo je intezivna kardio aktivnost, koja će Vam pomoći da oblikujete sve mišiće u tijelu, počevši od ramena, zadnjice pa sve do nogu. Oko 45 minuta intezivnog preskakanja sagorjeva do 450 kalorija!

 

konopac

Zabavno i učinkovito!


Preskakanje užeta nije samo dječja igra, već i izvanredna vježba za izgaranje kalorija. Ima neprocjenjivu korist za zdravlje.

Ovo je intezivna kardio aktivnost, koja će Vam pomoći da oblikujete sve mišiće u tijelu, počevši od ramena, zadnjice pa sve do nogu. Oko 45 minuta intezivnog preskakanja sagorjeva do 450 kalorija. Zbog toga je ova fizička aktivnost lagana i zabavna.

Ovaj trening eksplozivnosti omogućuje mišićima da postignu svoju maksimalnu snagu u vrlo kratkom vremenu. Također je vrlo dobra alternativa uobičajenim kardiovaskularnim aerobik vježbama. Skakanje može povećati svijest o vlastitom tijelu i pomoći u razvijanju koordinacije ruku i nogu.
 
Jedna od najboljih stvari u vezi preskakanja užeta je jednostavnost – trebate samo malo dobre volje kako bi započeli s vježbanjem, a od opreme udobne tenisice i dovoljno dug konopac.

Što se tiče konopca, on može biti od različitih materijala, a najbolje je lagani sa drškama od spužve kako bi spriječili isklizavanje iz ruku. Važno je obratiti pozornost i na dužinu: pravilnu dužinu izabrat ćete tako da jednom nogom stanete na sredinu konopca, a ručke podignete u visinu. Idealno dug konopac trebao bi Vam dosezati do visine prsa.


Zagrijte se!


Kako je preskakanje konopca dosta intenzivna i naporna aktivnost, mnogima koji puno sjede i/ili dugo nisu vježbali u početku bi moglo biti teško. Predlažemo da skačete jednu minutu, a zatim jednu minutu stupate u mjestu. Produžujte vrijeme skakanja dok ne dostignete 10 minuta u komadu.

Kod preskakanja je također potrebno zagrijati se prije početka vježbanja, a pri kraju postepeno smanjivati brzinu i na kraju istegnuti mišiće.

Što se tiče smanjenja tjelesne težine, uz preskakanje i pravilnu prehranu ubrzo ćete vidjeti rezultate na poboljšanju muskulature, izdržljivosti i koordinacije.

Rezultati višestruki


Postoje i određene tehnike ove fizičke aktivnosti s ciljem dobivanja što boljih rezultata.

Ukoliko radite pravilno i u kontinuitetu rezultati su višestruki: razgradnja masnoća, jačanje mišića, tonusa, definicije (ruke, ramena, grudi ali i donjeg dijela tijela), redukcija celulita, izdržljivost, podstiče cirkulaciju, jača koljena, zglobove i leđne mišiće.