PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

21.04.2014.

Prednosti vježbi snage

Obično su žene sklone izbjegavati vježbe snage jer su u strahu da će njihovi mišići biti previše naglašeni i da neće izgledati ženstveno. To je samo zabluda. Vježbe snage će vaše mišiće oblikovati, ojačati i učiniti vas vitkima.

 

vjezbe_snage

Trening snage


Kada je riječ od treningu snage, veliki broj ljudi pomisli na klasičan bodybuidling sa velikim brojem različitih vježbi za jačanje određene mišićne grupe.

Najbolje vježbe koje razvijaju snagu su one koje zahtjevaju kompleksne pokrete i angažiranje velikog broja mišićnih grupa.

Takve vježbe uzrokuju i veći hormonalni odogovr na organizam, čime se stvara preduslov za razvoj mišićne mase. Ako je neko poznat po svojoj snazi, onda su to olimpijski dizači tegova, kod toga nema puno filozofiranja, već samo pogledajte kako se izvodi njihov trening.

Vježbe snage ili vježbe otpora su one koje se fokusiraju na jačanje mišića i podizanje mišićne mase. One, zajedno sa aerobnim vežbama, imaju čudesne prednosti za cjelokupno zdravlje organizma.

Žene su sklone izbjegavati vježbe snage jer su u strahu da će njihovi mišići biti previše naglašeni i da neće izgledati ženstveno. To je samo zabluda. Vježbe snage će vaše mišiće oblikovati, ojačati i učiniti vas vitkima.

Sve prednosti


Ako želite povremeno pojesti nešto kalorično, ali bez grižnje savjesti, treba povećati procenat mišićne mase. Vježbe snage su odlične za povećanje mišićne mase. Što više mišića imate, to je preporučeni dnevni unos kalorija veći.

Vaš metabolizam brže radi čak i fazi mirovanja, a upravo zbog toga ćete si moći povremeno da priuštite nešto manje zdravo i kalorično.

Starenjem se gubi mišićna i koštana masa, naročito kod žena. Vježbe snage su odlične za povećanje koštane mase. Svaki put kada su kosti pod opterećenjem, njihova masa se povećava. Kosti na vježbe snage reaguju gotovo identično kao i mišići.

Vježbe snage značajno doprinose prevenciji dijabetesa. Jedno istraživanje je pokazalo da 150 minuta vježbi snage nedjeljno smanjuje rizik od nastanka dijabetesa za 34%.

Sve češće provodimo dane sjedeći,  što ima negativan uticaj na zdravlje kičme. Vježbe snage će ojačati mišiće trupa koji su potpora kičmi. Na taj način ćete smanjiti bolove u leđima i podstaći tijelo da se instinktivno pravilno drži.

Na kraju, vježbe snage su najbolji način da svoje tijelo učvrstite i postanete njime zadovoljniji.  Aerobne vježbe možete raditi cijele dane, ali bez vježbi snage nećete učvrstiti mišiće na mjestima na kojima želite.