PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

12.01.2015.

PLANK - Vježba za čvrsto i jako tijelo

PLANK je jedna od najboljih vježbi za jačanje i oblikovanje tijela, a otežaš li ju rotacijom i ekstenzijom, dobit ćeš super pokret koji će osnažiti mišiće te izbrisati masne naslage. Ovaj rotirajući pokret aktivira mišiće jezgre, ramena, gornji dio leđa i stražnjicu.

 

plank


Ako tvoj fitness raspored uključuje puno trbušnjaka ili obličnog planka, vrijeme je da ga malo začiniš. Ovaj rotirajući pokret aktivira mišiće jezgre, ramena, gornji dio leđa i stražnjicu.
 
Od opreme ti je potrebna podloga za vježbanje, a po želji možeš koristiti i bučice. U početku je bolje dobro naučiti pokret, a tek onda dodati bučice ili neki drugi uteg, kako ne bi došlo do ozljede ili upale.
 


Vježba:

 
1. Počni u bočnom planku, oslanjajući se na podlakticu.
 
2. Slobodnu ruku zavuci ispod sebe što dalje možeš, a zatim ju ispruži ravno iznad sebe. Tijekom cijelog pokreta, tijelo treba tvoriti ravnu liniju. 
 
Napravi dva do tri seta s 10 do 12 ponavljanja.