PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

03.09.2014.

Nordijska dijeta – trajno gubljenje kilograma

Ova dijeta je visokoproteinska, a masti iz tih namirnica spadaju u red korisnih. Upoznajte zdrave navike stanovnika nordijskih zemalja!

 

nordijska_dijeta

U čemu je tajna?


Nakon nordijskog hodanja, poznate rekreativne aktivnosti stigla je i nordijska dijeta!

Ova dijeta je plod istraživanja nordijskog načina ishrane. Ona se potpuno razlikuje od svih dijeta za koje ste čuli.

Nutricionisti su i ranije ukazivali na to da je način ishrane u nordijskim zemljama (Švedska, Danska, Finska, Norveška i Island) i više nego dobar jer tamošnje stanovništvo nije gojazno, a i manje je sklono određenim bolestima.

Ovi  narodi imaju najmanji broj gojaznih u poređenju sa ostalim zemljama svijeta, što se dovodi u direktnu vezu sa ishranom - izborom namirnica, načinom pripreme jela i prehrambenim navikama.

Tajna leži u namirnicama kao što su mliječni proizvodi, posno crveno meso, riba, bobičasto voće i hljeb sa integralnim žitaricama. Nordijska dijeta je visokoproteinska, a masti iz tih namirnica spadaju u red korisnih.

Na čemu je bazirana?


Njeni zagovornici tvrde da je vrlo učinkovita, a bazirana je na ribi (osobito lososu i rombu), povrću, voću i umjerenim količinama mesa, a uključuje i konzumaciju cjelovitih žitarica, svježih začina, gljiva, bobica, algi..

Glavna karakteristika ove dijete je konzumiranje namirnica koje su trenutno u sezoni.

Ovakvim načinom ishrane mjesečno možete izgubiti oko jedan kilogram tjelesne težine. Iako je dijeta spora, na taj način se trajno oslobađate viška koji imate. Ostale dijete obično su drastične i rigorozne, što kao rezultat ima brzo skidanje kilograma.

Rodonačelnici nordijske dijete strogo su protiv izgladnjivanja, ali se zato zalažu za umjerenost.

Osnovni cilj jeste:  jesti sezonsku hranu, kuhati kod kuće, konzumirati više octa, manje ulja, koristiti puno začinskog bilja, te spriječiti povratak na nezdravu prehranu.