PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

07.04.2014.

Naučite tehnike relaksacije mišića

Tijelo i duh su blisko povezani, zato ako su nam mišići opušteni i um će biti smiren. Evo nekoliko vježbi za opuštanje koje možete raditi svakodnevno.

 

vjezbe_opustanja

Važnost opuštanja


Opušteno tijelo i duh naše je prirodno stanje koje smo stekli rođenjem, dok nam tempo savremenog života to mijenja. Smatra se da je u danjašnjim uslovima gotovo nemoguće biti van uticaja stresa i stresnih situacija.

Samo nekoliko minuta duboke opuštenosti, smanjuje umor i napetost djelotvornije nego više sati nemirnog sna.

Tijelo i duh su blisko povezani, zato ako su nam mišići opušteni i um će biti smiren. Jako je bitno naučiti pravilno se opustiti, jer čak i kada sjedimo na kauču kako bi se odmorili, ne znači nužno da smo se riješili napetosti.

Tehnike relaksacije su osnova svakog dobrog programa za prevazilaženje anksioznosti, napada panike, fobija, generalizovane anksioznosti i upravljanja stresom.

Vježbe


Relaksacija uključuje brojne fiziološke promjene kao što su smanjenje srčanog pulsa, usporavanje ritma disanja, smanjenje krvnog pritiska, smanjenje tenzije skeletnih mišića, usporavanje metabolizma i smanjenje potrošnje kiseonika, smanjenje analitičkog mišljenja i povećanje aktivnosti alfa moždanih talasa.

Vježba br.1

U ležećem položaju na leđima, raširite ruke i noge i rotirajte  ih prema van. Potpuno se opustite i usredotočite na duboko disanje, naizmjeničnim napinjanjem i opuštanjem svakog dijela tijela od stopala prema glavi.

Vježba br.2

U klečećem položaju spustiti stražnjicu na pete i čelo na podlogu. Ruke opustiti uz tijelo s dlanovima rotiranima prema stropu.

Vježba br.3

U ležećem položaju na leđima, privući koljena na prsa i dlanovima obuhvatiti potkoljenice.

Vježba br.4

Ležeći na leđima otvoriti ruke u T položaj, te koljena spustiti u jednu stranu. Pogledati prema suprotnoj ruci od smjera koljena. Isto ponoviti na drugu stranu.

Budite uporni


Ako želite da postignete generalizovano stanje relaksacije vašeg tijela radite ove vježbe svaki dan.

Tehnike relaksacije obično uključuju fokusiranje vaše pažnje na nešto smirujuće i povećanje svjesnosti o sopstvenom tijelu. Koju god tehniku da izaberete, važno je da je primjenjujete redovno, da biste stalno uživali u blagodatima koje ona pruža.