PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

18.08.2014.

Najbolji načini mjerenja kilaže

Vaga nije najbolji pokazatelj stvarnog stanja kilograma nakon mršanja. Postoji više načina na koje možete da odredite koliko je uspješna dijeta ili režim ishrane koji primjenjujete..

 

vaga

Šta je pogrešno?


Prvo pravilo mršavljenja glasi - ne vjerujte vagi. Vaga je jedan od najgorih pokazatelja promjena u vašem organizmu koje se dešavaju kao posljedica treninga.

Vaga će vam pokazati koliko imate kilograma, ali vam neće reći da ste možda smanjili konfekcijski broj. Mišići su puno kompaktniji od masti, što znači da će vam odjeća pristajati bolje ako ste ste izgubili višak masnoća i ojačali mišiće.

Nevjerovatno je kako ljudi obično više vjeruju nekakvoj spravi za mjerenje tjelesne težine nego običnom krojačkom metru, i još gore, više nego svojim očima.

Promjene se dešavaju i dešavat će se, ali nemojte da vam broj kilograma bude jedini pokazatelj. Puno je bitnije utvrditi BFR (Body Fat Ratio), iliti postotak mišića u odnosu na masti u organizmu.


Greške


Najčešća greška koja se događa je da osoba poslije određenog broja treninga stane na vagu i vidi isti broj kilograma kao i prije početka vježbanja pa zaključi da je uloženi trud potpuno uzaludan.

Međutim, procesi koji su se za to vrijeme odvili u organizmu su mnogo važniji. Vaga možda pokazuje isti broj kilograma, ali velika je vjerovatnost da sada imate više mišića, a manje masti nego ranije.

Postoje vage za mjerenje postotka tjelesne masti koje rade na principu puštanja slabe struje, ali kućne varijante su prilično nepouzdane, baš kao i razne formule za izračunavanje postotka masti, te morate imati kvalitetniju verziju.

Najbolje rješenje


Pokušajte redovno mjeriti vaše obime: obim grudi, nadlaktica, struka, stražnjice, butina. Ovim možete dobiti dosta dobar uvid u to da li se nešto dešava ili ne.

Ono što će sigurno upaliti je slijedeće - ako ne vjerujete drugima, vjerujete vašim očima.

Slikajte se jednom sedmično u kupaćem kostimu sa što manje prekrivenih dijelova tijela, uvijek u identičnoj pozi. Poslije nekog vremena poredajte slike i jednostavno pogledajte ima li ikakvih rezultata.