PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

15.04.2014.

Najbolje dijete po izboru nutricionista

Nutricionisti su sastavili listu dijeta koje su efikasne a ne štete zdravlju. Najbolja dijeta za 2014. godinu je takozvana DASH dijeta jer reguliše krvni pritisak. Donosimo neke od najboljih.

 

dijeta

Efikasno mršanje


Najefikasnija i najzdravija dijeta za vas je upravo ona koju vam preporuči nutricionista. Uz režim ishrane koji je prepisan direktno za vas postići ćete najbolje rezultate.

Detaljnim ispitivanjima i analizom krvi moguće je otkriti šta je to što vašem organizmu nedostaje, a šta je suvišno i dovodi do nakupljanja neželjenih kilograma.

Preporuka nutricionista je svakako promjena režima ishrane, odnosno određene vrste dijeta. Ipak, postoje određene dijete za koje se nutricionisti slažu da su dobre za zdravlje i koje preporučuju. Evo nekih od njih.

Preporučene dijete


Najbolja dijeta za 2014. godinu je takozvana DASH dijeta (Dietary Approaches to Stop Hypertension) jer reguliše krvni pritisak, ocijenili su nutricionisti.

Ona uključuje sve vrste namirnica, a kalorijski unos ciljano se određuje po starosti i fizičkoj spremnosti.

Nju slijedi takozvana TLC dijeta (terapeutska promjena životnog stila) koja se temelji na namirnicama koje smanjuju rizik od srčanih bolesti i snižavaju holesterol. Obiluje namirnicama bogatim vlaknima i složenim ugljikohidratima.

Dijeta klinke Mayo ima jelovnik koji obiluje voćem i povrćem. Kalorije se ne računaju, a stručnjaci procjenjuju da pomaže u održavanju željene kilaže.   

Mediteranska dijeta je  bogata zdravim masnoćama (masline, riba), a karakteristična po unosu vrlo malih količina zasićenih i loših masnoća te hrane bogate holesterolom, ovakva je prehrana odlična baza za duži, zdraviji i vitalniji život.

Dijeta Weight Watchersa promiče mršavljenje uz istovremeno uživanje u jelu. Jedino pravilo kojega se valja pridržavati je određeni broj bodova po danu. Bodovi svakoga jela izračunati su prema kalorijskoj i prehrambenoj vrijednosti.

Flexitarian dijeta se bazira na više biljnih i smanjivanju mesnih jela, ali bez potpunog izbacivanja mesa iz prehrane.

Volumetrics dijeta označava namirnice niske energetske gustoće. Jede se hrana bogata vodom i prehrambenim vlaknima koja će zatomiti osjećaj gladi.

Jenny Craig dijeta temelji se na jednostavnoj i raznolikoj prehrani. Nema brojanja kalorija, a temelji se na gotovoj hrani u smrznutom obliku.

Dijeta "najveći gubitnik" se temelji na niskokaloričnoj prehrani. Preporučuje se jesti četiri porcije voća i povrća, tri porcije proteina, dvije porcije žitarica i jednu porcija masti ili ulja.

Ornish dijeta počiva na tri podjele, dijeli se na hranu koju treba jesti cijelo vrijeme, hranu koju treba jesti povremeno i hranu koju treba izbjegavati.