PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

23.08.2014.

Najbolja strategija za mršanje

Najnovija istraživanja su pokazala da je ishrana važnija čak i od vježbanja kada je u pitanju mršanje. Ipak, to ne znači da trebate preskočiti fizičke aktivnosti, jer su one jako korisne za zdravlje i organizam.

 

kalorije

Ishrana važnija od vježbanja?


Fizička aktivnost je jako bitna, ali nije dovoljna za vitku liniju.  Kada unesete veliki broj kalorija, čak ni intezivni treninzi ih ne mogu sagorijeti.

Zato je najbolje da vodite računa koliko i šta jedete, a da bude i energetski isplativo.

Najnovija istraživanja su pokazala da je ishrana važnija čak i od vježbanja kada je u pitanju mršanje. Ipak, to ne znači da trebate preskočiti fizičke aktivnosti, jer su one jako korisne za zdravlje i organizam.

Našem tijelu je potreban određeni broj kalorija svakog dana da bi održavalo trenutnu težinu, a to je poznato kao nivo održavanja kalorija.

To je zapravo broj kalorija koje vaše tijelo treba da bi obavljalo potrebne aktivnosti (intenzivna vježba, cirkulisanje krvi, održavanje normalne aktivnosti organa itd.).

Naša tijela koriste kalorije za energiju, i da bi se potrebne aktivnosti obavile, za to je potreban njihov tačno određeni broj.

Kako rade vaše kalorije?


Ako konzumirate više kalorija nego što je to predviđeno vašim nivoom održavanja, vaše tijelo će višak kalorija pohraniti u vidu masti.

Na primjer, ako je vaš nivo održavanja 2500 kalorija, a vi konzumirate 3000 dnevno, udebljat ćete se, jer svom tijelu dajete više kalorija nego što ih može sagorjeti.

S druge strane, ako postupite suprotno i svom tijelu date manje kalorija nego mu je potrebno, vaše tijelo će pohranjene tjelesne masti pretvoriti u energiju i njome nadoknaditi nedostatak kalorije. To je uzrok mršanja.

Dakle, recept je jednostavan: koristite jednak broj kalorija koje vaše tijelo treba/sagorijeva svaki dan i moći ćete održati težinu.