PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

02.05.2014.

Najbolja hrana za mišićnu masu

Osnovno pravilo je konzumirati hranu koja je bogata proteinima, a mi vam donosimo namirnice koje imaju obilje proteina u sebi, a osim njih i druge hranjive i zdrave tvari!

 

hrana_misici

Šta je bitno?


Osnovni uslov za povećanje mišićne mase je unos dovoljno hranjivih tvari. Do sada većina vjerovatno zna kolika je važnost proteina u izgradnji mišića.
 
Prilikom treninga i napora, utezi i opterećenje uzrokuju oštećenja mišićnih vlakana. Ta oštećenja aktiviraju proces oporavka koji dovodi do rasta stanica mišića.

Da bi moglo doći do rasta potrebne su aminokiseline (proteini su građeni od aminokiselina), a one su osnovni građevni blokovi života.

Da bi došlo do rasta, mišićima treba još nešto osim proteina. Dizanje utega i napori troše energiju koja je sačuvana u obliku mišićnog glikogena, stoga u prehranu treba uključiti zdrave porcije ugljikohidrata za obnavljanje zaliha mišićnog glikogena te povećanje inzulina, hormona koji pomaže dopremanju aminokiselina u mišiće.

Koje namirnice unositi?


Na prvom mjestu je svakako piletina. Oko 100 grama čistih bijelih pilećih prsa sadrži gotovo 31 gram proteina i samo 4 grama masti. Dakle što se tiče omjera proteina i masti, piletina je pun pogodak.

Svako jaje ima pet do šest grama proteina u samo 60 kalorija. Protein iz jaja smatra se najlakše iskoristivim proteinom sa najvišom biološkom vrijednošću od bilo koje druge hrane.

To znači da se protein iz jaja najučinkovitije koristi za rast mišića.

Samo pola šalice posnog svježeg sira sadrži 14 grama proteina u samo 80 kalorija sa manje od dva grama masti. Jednostavno ubacite u blender posni sir, omiljeno voće, vodu i imate obrok prepun proteina.

Sljedeći na listi su bademi. Sadrže proteine, izvrstan su izvor nezasićenih masti, koje su dobre za srce, te magnezija.

Jedna šalica kuhane soje sadrži oko 20 grama aminokiselina. Soja je također puna ostalih važnih vitamina i minerala, što je čini najboljom alternativom mesu.