PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

25.06.2015.

Nađite način da oslobodite svoj mozak stresa

Pad koncentracije je normalna pojava nakon što mozak biva primoran na vršenje aktivnosti kao što je učenje, ili neka druga vrsta poslova koji zahtijevaju čisto umni rad..Kako se osloboditi tog pritiska?

 

mozak

Opterećenje i stres


Preopterećen mozak teško pronalazi mjesto za nove podatke pa tako naprimjer neposredno nakon što smo nekoga upoznali, zaboravljamo njegovo ime.

Zasigurno vam se dogodilo i da vam se na ulici ili u samoposluzi ljubazno nasmiješi poznato lice. Sigurni ste da tog čovjeka poznate, no ne znate iz koje je priče i ne možete se sjetiti imena.

Slično se događa svima čiji je mozak preopterećen i pod stresom. Bez obzira na to koliko je vaš mozak moćan i on  povremeno treba odmor i oporavak kako bi mogao normalno funkcionisati.

Pad koncentracije je normalna pojava nakon što je mozak duže vrijeme primoran na vršenje zahtjevnih aktivnosti kao što je učenje, ili neka druga vrsta poslova koji zahtijevaju čisto umni rad.

Kada se desi ovaj pad, koji se može porediti sa zamorom mišića koji nakon dugih serija jednostavno dođu do otkaza, tada je najbolje posegnuti za nekim od trikova koji će skraćenim putem dovesti do oporavka.

Odmor


Pružite svom mozgu šansu da se odmori tako što će doživjeti veliku promjenu, a nju je najjednostavnije izazvati izlaskom u šetnju od nekih 20-ak minuta, što je sasvim dovoljno da se "sistem restartuje" i bude ponovo spreman za napore.

Spavanje je svakako u direktnoj vezi s načinom funkcionisanja mozga, pa ako želimo da radi na optimalnom nivou, treba mu i osigurati sedam sati kvalitetnog sna dnevno.

Kreativnost je nešto što omogućava bolje i kvalitetnije funkcionisanje mozga, a kreativnost se postiže tako što ćete stvari koje inače uobičajeno radite, raditi drugačije.

Ako bolje fonkcionišete ujutro, svoj bioritam uskladite tako da ranije odlazite na spavanje a maksimum moždanih aktivnosti izvlačite ujutro. Ako ste ipak noćni tip, neka vam ne bude glupo promijeniti i način života, barem na određeno vrijeme kako bi na primjer spremili određeni zahtjevni ispit ili dovršili teški projekat koji vas čeka.

Fizički umor izaziva psihički, odnosno, izbacivanje sve negativne energije koju ste apsorbovali tokom velikih psihičkih aktivnosti, najbolje se vrši teškim fizičkim aktivnostima. Savršen primjer za to je trening u teretani.