PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

02.05.2014.

Koliko kalorija sadrži vaše omiljeno voće

Voće se uvijek preporučuje kada se krene sa dijetama, ali bila bi ogromna greška da mislite da ono ne sadrži kalorije. Svježe voće ipak, ima manje kalorija i šećera od konzerviranog ili sušenog.

 

kalorije_voce

Osim vitamina i šećeri


Dnevno bismo trebali pojesti pet porcija voća i povrća, idealno dvije porcije voća i tri povrća. No, pretjerate li s voćem mogli biste se pretrpati fruktozom. Voće je puno fruktoze (voćnog šećera) koja ne stvara osjećaj sitosti.

Kad jedemo druge vrste šećera tijelo ispušta inzulin, koji šalje signal u mozak da smo dovoljno pojeli. Visoke razine inzulina smanjuju apetit, no budući da fruktoza ne potiče izlučivanje inzulina, mozak ne dobiva poruku da smo siti.

Voće se uvijek preporučuje kada se krene sa dijetama, ali bila bi ogromna greška ako mislite da ono ne sadrži kalorije, jer postoje plodovi koji su prepuni šećera i kalorija.

Evo kolika je kalorijska vrijednost određenih vrsta vašeg omiljenog voća.

Kalorije u voću


Bitno je napomenuti da svježe voće ima manje kalorija i šećera od konzerviranog ili sušenog.

Banana srednje veličine ima 143 kalorije.

Bogata je kalijumom, od kojih imamo mnogo koristi. Sadrži također i dosta vitamina B i sprečava grčeve tokom vežbanja.

Kivi ima 49 kalorija u 100 grama. Ovo voće bogato je mineralima, a u njemu ima više vitamina C nego u pomorandžama!

Grožđe sadrži 17 kalorija (u 100 grama).Kako je riječ o niskokaloričnom voću, odličan je izbor za one koji drže dijetu.

Kruška, ona srednje veličine koja teži otprilike 170 grama, sadrži 68 kalorija. Kruške su pune vitamina C i bakra, a oba sastojka su sjajni antioksidansi.

Pomorandža srednje veličina ima 59 kalorija. Ako konzumirate samo jednu pomorandžu, zadovoljit ćete preporučenu dnevnu dozu vitamina C.

Šljive imaju 36 kalorija u 100 grama. Naročito su dobre žute, jer su bogate vitaminom A, koji je odličan za vid, a za vitamin K je dokazano da smanjuje pojavu Alchajmerove bolesti.

Jagode sadrže 27 kalorija u 100 grama. Ne samo da su ukusne već su i odličan antioksidans i izuzetno su korisne za rad srca.

Borovnice imaju 60 kalorija (u 100 g). Takođe sadrže antioksidanse i važe za sjajnu hranu za mozak.

Višnje imaju 51 kaloriju (u 100 g). Sadrže melatonin, biljni hormon koji reguliše san, tako da ako patite od nesanice, ovo je pravo voće za vas.

U jabukama ima 40 kalorija, u mandarinama - 36, breskvama - 37, malinama – 25..