PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

14.02.2014.

Koji sokovi su zdravi?

Ukoliko pijete one iz prodavnice budite oprezni, većina njih sadrži mnogo šećera a nimalo vitamina..Cijeđeni voćni sokovi iz Vaše kuhinje jedini su zdravi.

 

vocni_sokovi

Uočite razliku!


Ako želite piti prave sokove, kako biste tim putem unijeli određenu količinu zdravlja u organizam, tačnije samih vitamina, budite oprezni ukoliko nisu proizvod Vaše vlastite kuhinje.

Naime, brojni nutricionisti u novije vrijeme se bave pitanjem sastava voćnih sokova koje kupujemo u prodavnicama. Koliko postotaka samog voća oni sadrže i koliki je unos šećera prilikom konzumiranja ovih sokova, danas je upitno.

Iako bi trebali biti svojevrsna riznica zdravlja zahvaljujući vitaminima i drugim elementima, u stvarnosti nije sve baš tako jednostavno.

Bitna je razlika između cijeđenih sokova koje pripremate kod kuće i kupljenih voćnih sokova koji su nam svakodnevno dostupni.

Pazite na unos šećera


Preporuka većine nutricionista jeste da ukoliko želite unijeti vitamine iz voća, konzumirajte isključivo voće. Šećer nije najpoželjnija namirnica modernog doba. Upravo se u standardnim voćnim sokovima nalaze količine šećera kao i u gaziranim.

Poistovjećivanje sokova s voćem je kontraproduktivno zato što se čini kao da je to zdravo, iako nije. Čaša voćnog soka sadrži mnogo više šećera nego samo voće, a antioksidansa, vitamina C i vlakana gotovo da ni nema jer se ti sastojci najčešće izgube u procesu obrade.

Istraživanja kažu da svakodnevno ispijanje 500 ml soka od grožđa tokom tri mjeseca povećava otpornost tijela na inzulin, a time i rizik od dijabetesa tipa 2. Stoga se ne preporučuje popiti više od 150 ml voćnog soka na dan.

Zato, smanjeni unos mogao bi blagotvorno djelovati na zdravlje, smanjiti bolesti srca te pretilost.


Pravite prirodne, cijeđene sokove


Voćne sokove ne bismo trebali previše konzumirati, a svakako bi bilo dobro pročitati njihov sastav. Ljudi su skloni da voće poistovjećuju sa sokom. Tako naprimjer većina smatra da popiti sok od jabuke znači isto što i pojesti jabuku ali istina je daleko od toga, s obzirom da voće sadrži daleko manje kalorija.

Za održavanje zdravlja i jačanje organizma bitni su pravi, prirodni cijeđeni sokovi. Budući da su lako svarljivi, izvor su brze, kvalitetne i zdrave energije. Sadrže vrlo malo kalorija  te čiste organizam, liječe i pomlađuju.

Upravo se sve terapije za čišćenje organizma mogu temeljiti na sokovima koji su blagotvorni za zdravlje i uljepšavaju život.

Započeti dan sa jednim ovakvim prirodnim receptom znači započeti ga s dodatnom zalihom energije koja nam je potrebna da bismo se bez napetosti suočili s dnevnim poslovima i dešavanjima.