PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

14.01.2015.

Sarajlije...kližite.... Klizanje je opet IN

Klizanje je zdrava i zabavna rekreacija koja će ti ojačati sve mišiće na tijelu. Zašto ne iskoristiti otvoreno klizalište, koje je postavljeno kod sportske dvorane na Dobrinji. 


 

klizanje_dobrinja

 
Posjetili smo klizalište na Dobrinji i provjerili zašto je klizanje najpopularniji zimski sport u Dobrinji. Klizalište brzo je postalo omiljeno mjesto dobrinjaca, gdje se okupljaju svih koji se vole zabavljati, a ujedno i rekreirati.

Klizanje je jedan od najzdravijih zimskih sportova jer aktivira sve mišićne skupine kako bi tijelo održalo ravnotežu na ledu. 

Klizanje je apsolutni hit ove zimske sezone na Dobrinji.

Građani će tokom januara 2015. klizati od 9 do 21 sat, a u februaru od 10 do 21 sat. 

Planirano je da klizalište bude otvoreno do 1. marta ove godine.




Cijena ulaza je jedna konvertibilna marka, a po istoj cijeni mogu se iznamiti i klizaljke.
 

SAVJETI ZA POČETAK:

  • Navucite klizaljke i pokušajte hodati u njima na normalnoj površini, ne na ledu. Dovoljno je desetak minuta hodati u klizaljkama da bi se stekao početni osjećaj za klizaljke i osjećaj ravnoteže.
  • Kada to postignete, otiđite na led i pokušajte održati ravnotežu. Uvijek gledajte pred sebe i pridržavajte se za ogradu ili osobu koja zna klizati. 
  • Vrlo je važno naučiti kako pasti ( padamo li naprijed, treba pasti u tzv. "ribicu", klizati se po ledu na trbuhu, nikako se ne oslanjati na ruke. U ovom slučaju ruke treba opružiti ispred glave jer one tada imaju zaštitnu ulogu).
  • Slijedeći korak je ustajanje. Naučite kako ustati – stanite na sve četiri i povucite stopala između dlanova. Tada ustanite.
  • Pokušajte ići prema naprijed tako što ćete se oslanjati na slabiju nogu i jačom se odguravati prema van i dijagonalno. Taj pokret će vas gurati naprijed. Ponovite koliko god je puta potrebno dok ne počnete kliziti po ledu. Ukoliko počnete dodavati snagu skočnim zglobovima i nožnim prstima dok se gurate prema naprijed, počet ćete klizati.
  • Zadnji korak je zaustavljanje. Kad se želite zaustaviti, ostavite jedno stopalo i klizaljku iza sebe, tako da su vam prsti okrenuti suprotno od vas. Nježno gurajte klizaljku iza sve dok ne stanete.

U klizanju, statistički gledano ima jako malo povreda, ali preporučujemo nošenje kacige.