PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

03.02.2015.

Kettlebell – sprava za funkcionalni trening!

Kettlebell poboljšava i snagu i izdržljivost, a u vježbanje su uključeni svi glavni mišići: noge, trbušnjaci, prsa, leđa, ramena, ruke. Pokreti su jednostavni, a cijelo tijelo radi..

 

girje

Porijeklo


Trenažer zvonastog oblika – girja u Rusiji se koristi još od polovice prošlog stoljeća. Kao i bazična olimpijska disciplina – dizanje utega, osnove dizanja girji činile su tri osnovne discipline: nabačaj, izbačaj i trzaj.

Tako je nastao i naziv girje, girevik (kettlebell strongman), za snagatore koji su imponirali svojom snagom i izdržljivošću.

Cilj im nije bio podići što veći teret, već je naglasak bio na što većem broju ponavljanja s girjama težine 16, 24 i 32 kilograma.

Šta su girje?


Trening s girjama je oblik treninga koji neće samo poboljšati vaš izgled i figuru, nego će vam dati snagu i mentalnu čvrstoću za koju ste mislili da je skoro nemoguće ostvariti.

Uglavnom radi se o kugli sa centralno postavljenom drškom koji je pokazala odlične rezultate.

Naime, ovo „đule sa drškom" kako ga zovu, se koristi za balističke vježbe u kojima je zamajac ne samo dozvoljen nego i neophodan. Zamahivanje rukom dok u njoj držite kettlebell je bezbjedno zato što je centar mase iza vaše ruke, za razliku od običnog slobodnog tega kojima se ne preporučuje bilo kakvo zamahivanje.

Funkcionalnost treninga


Girje ne zahtjevaju mnogo mjesta tako da možete trenirati u svom stanu, dvorištu, garaži ili negdje u parku na svježem zraku.

Kettlebell poboljšava i snagu i izdržljivost a da pri tome aktivira i neke mišiće koji se ne aktiviraju klasičnim vježbama.

Samo zamahivanje traži aktivaciju i antagonista u cilju kontrole pokreta, a cijelo tijelo se mora držati u čvrstom stavu, ne bi li se njihalo, što opet zahtjeva aktivaciju a time i jačanje dubokih mišića.

Najbolje je to što su gotovo u svakoj vježbi uključeni svi glavni mišići: noge, trbušnjaci, prsa, leđa, ramena, ruke. Velik broj ponavljanja u svakoj vježbi maksimalno podiže našu izdržljivost. To je pravi funkcionalni trening.

Na ovaj način cijelo tijelo radi a pokreti su vrlo jednostavni. Kettlebell se može naći u nekoliko veličina, sad već i veoma lijepo dizajniran.

Prvenstveno je namijenjen postizanju snage, ali se također može koristiti za poboljšanje izdržljivosti. Ako želite skinuti višak kilograma, te postići super definiciju – on je idealan.