PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

10.04.2014.

Kako ojačati pluća?

Da li ste znali da pluća dobro istreniranih plivača koriste kiseonik i do tri puta efikasnije nego što je to slučaj kod prosječne osobe? Postoje načini na koje možete istrenirati vaša pluća te im pomoći da bolje i efikasnije rade.

 

jacanje_pluca

Važnost jačanja pluća


Većina sportova zahtjeva da koristite veliku količinu vazduha kako biste uspješno mogli da trenirate ili da se takmičite.

Za razvoj normalnih pluća potrebno je izbegavanje svih štetnih respiratornih noksi, a prije svega duhanskog dima.

Za respiratornu rehabilitaciju kod raznih oboljenja postoje različite metode fizikalne medicine, od drenažnih položaja do vježbi disanja kojima se poboljšava ventilacija pluća, razmjena gasova i kojima se rad respiratorne muskulature ćini efikasnijim.

Postoje načini na koje možete istrenirati vaša pluća da preuzimaju kiseonik iz vazduha na efikasniji način. Osim toga, neki jednostavni savjeti koje ćete praktikovati svakdonevno mogu vam pomoći.

Jedite ribu


Američke studije pokazale su da dnevni unos 20 grama ribljeg ulja poboljšava rad pluća i to za čak 64 posto. Razlog mozemo naći u omega 3 kiselinama s kojima su bogate ribe.

Na svom sedmičnom  jelovniku obavezno uvrstite dva dana ribu.

Parno tuširanje


Već nakon par metara ostajete bez daha? Možda u plućima imate bakterije. Naime one usporavaju aktivnost pluća. Najbolje što možete napraviti je parno se tuširati.

Jedno istraživanje je pokazalo da vruća para pročišćava naša pluća. Ako nemate vremena ni novca za saunu, jednostavno 20 minuta provedite u kupaoni punoj pare.

Trening


Nakon posla je idealno vrijeme za treniranje pluća. Pluća se za 20 posto više aktiviraju u popodnevnim terminima. Idite tri puta sedmično trčati ili voziti bicikl. Ili , kao odličnu alternativu – tri do četiri puta sedmično trenirajte boks.

Sportske aktivnosti


Učestvujte u rigoroznim kardiovaskularnim aktivnostima. To podrazumjeva: aerobik, vožnju bicikla, trčanje i naravno plivanje.

Plivanje predstavlja najbolji način na koji možete poboljšati vaš kardiovaskularni sistem. Pluća dobro istreniranih plivača koriste kiseonik i do tri puta efikasnije nego što je to slučaj kod prosječne osobe.