PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

27.09.2014.

Jogging joga – spoj suprotnosti

S obzirom da joga umiruje organizam, a trčanje ga ubrzava, upravo to daje ravnotežu tijelu i umu! Jogging joga se vježba na otvorenom, dinamična je i efikasna.

 

jogga

Novi oblik vježbanja


Jogging joga je dinamična i efikasna tjelovježba koja daje svježinu i snagu.

Joga smiruje i daje stabilnost, no jogging mentalno daje snagu, mišiće i ustrajnost. Tako je nastala jogging joga koja se vježba na otvorenom, dinamična je i efikasna.

Njome se oblikuju mišići, gube se kilogrami i celulit, no prvobitni cilj je zapravo osjećaj fizičke snage i mentalne opuštenosti.

Program


Program je jendostavan: Trči se 5-6 min, zatim slijede vježbe disanja, asane, jogging, vježbe za vrat, vježbe za disanje, jogging, vježbe za cirkulaciju i hormonski balans, jogging, limfna drenaža, vježbe za pročišćavanje (Kriye – ponekad umjesto vježbi disanja), hodanje i na kraju slijedi meditacija, odnosno opuštanje.

Jogging joga namijenjena je osobama svih dobnih skupina i za sve razine fizičke kondicije.

Ono što je zajedničko svim treninzima jest to da prvo započinju joggingom kako bi se organizam razbudio. Potom slijedi energetsko uspinjanje do sredine sata, a nakon toga se lagano smiruje vježbanje mirnijim trčanjem ili bržim hodanjem. I na kraju joga, meditacija i opuštanje.

Spoj suprotnosti


Iako su ove dvije vrste tjelovježbe zapravo suprotnost, odnosno joga umiruje organizam, a trčanje ga ubrzava, upravo to daje ravnotežu tijelu i umu.

Kombinacijom trčanja koje potiče rad srca, cirkulaciju i disanje te prakticiranja asana (joga položaji) djeluje se na svaki organski sistem posebno. Naglasak je najviše na disanju pa kroz sat vremena jogging joge dolazi do izrazitog udisanja što širi pluća, oštri um i razbuđuje.

Duboko izdisanje izbacuje sve štetne tvari iz organizma jer je, naime, izdah najvažnija detoks metoda našeg tijela.

Namijenjena je posebno onima kojima je vježbanje dosadno i naporno (jer ovo to nije) te onima koji vole vježbati na otvorenom.