PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

11.09.2014.

Jedete li pravi doručak?

Ljudi koji započnu dan na prazan želudac imaju 75 posto veću vjerojatnost da će biti deblji od onih koji doručkuju.

 

breakfast_sport


Slijedite ove upute i promijenite svoj jutarnji obrok:

Nastojte dobiti 25 do 30 posto svojih dnevnih kalorija iz doručka.

53 posto iz ugljikohidrata. Izaberite one složenije (zobene pahuljice i integralni kruh) bogate vlakanima. Probavljaju se polako, i dulje vam održavaju energiju visokom.

27 posto masnoće. Izbjegavajte zasićene masnoće (maslac, slanina, punomasni sir).

20 posto proteina. Protein duže daje osjećaj sitosti povečavanjem lučenja hormona koji smanjuju glad, kao što je kolecistokinin i držanjem hormona gladi grelina pod kontrolom. Poželjno je kombinirati više izvora (npr., bjelanjke, nemasno obrano mlijeko ili jogurt) da biste dobili dovoljno.

U jednoj Facebook anketi, gotovo 30 posto sportaša je reklo da preskoče doručak barem jednom tjedno. Ne preskačite ! Obavezno pojedite doručak!

Ako ujutro nemate apretita, napravite tekući obrok, npr frappe od proteina i voća.