PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

24.05.2014.

Izađite na sunce i izlječite se!

Šetnja sunčanim danom može imati isti učinak kao i sunčanje. Naše tijelo je inteligentno - ono stvara zalihe vitamina D i koristi ih u mjesecima kada sunca nema dovoljno..

 

sunce

Iskoristite sunčane dane


Iako već godinama strogo pazimo da se ne izlažemo suncu od 10-17 h, mažemo se kremama i nosimo zaštitnu odjeću, ne smijemo zaboraviti da se tom suncu moramo malo i izložiti, zbog endorfina i zbog vitamina D, čije će nam djelovanje biti prijeko potrebno zimi, kada je nebo okovano oblacima, a o suncu možemo sanjati.

Zato iskoristite sunce koje sada imamo u velikim količinama, i rano ujutro ili predvečer izađite vani.

Terapija svjetlošću primjenjuje se već dugo za liječenje depresije i poticanje dobrog raspoloženja.

Nemojmo odbaciti snagu svjetlosti i topline, znamo i sami koliko nam samo znači jedan sunčan zimski dan u moru oblačnih i snježnih, kad možemo sjesti u park, leći na plažu ili najčešće, na terasu kafića, zatvoriti oči i opustiti se dok nam lice upija toplinu.

Koliko i kada na sunce?


Naša nam klima dozvoljava da boravimo na suncu ne samo ljeti, nego u jesen, proljeće, čak i zimi. Međutim, potrebno je dozirati sunčeve zrake, jer je pretjerano izlaganje također štetno.

Dok zimi, u proljeće i jesen ne postoji opasnost, ljeti je bolje izbjegavati sunčeve zrake između 11 i 15 sati.

Ako  u ovo vrijeme morate biti na suncu, najbolje je da zaštitite kožu na prirodan način. Možete koristiti prirodna nerafinirana ulja poput maslinovog ili bademovog. Za njegu kože nakon sunčanja možete koristiti aloa vera gel.

Šetnja sunčanim danom može imati isti učinak kao i sunčanje. Naše tijelo je inteligentno - ono stvara zalihe vitamina D i koristi ih u mjesecima kada sunca nema dovoljno.

Sunčajte se!


Naučnici smatraju da markantno povećanje neodostatka vitamina D posljednjih godina ima veze sa mnogim upozorenjima o štetnosti sunca.

Da bi došlo do efektivnog stvaranja D vitamina u vašem tijelu, sunce mora biti tako visoko da je vaša sjena kraća od vašeg tijela.

Sunčajte se! Razumno izlaganje sunčevoj svjetlosti je jednostavan i besplatan način da dobijete dovoljne količine vitamina D i poboljšate svoje zdravlje.