PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

29.04.2014.

Focus T25 – Intenzivni trening bez odmora

Budući da je trening visokog intenziteta, focus interval T25 će vam omogućiti da skinete neželjene kilograme i izgradite puno mišića u kratkom periodu, a to je najbolji vid motivacije za svakoga!

 

focus_t

Novi u svijetu fitnessa


Najnoviji i fitness program koji izaziva veliku pažnju zbog svoje maksimalne učinkovitosti  zove se Focus T25.
Kod ovog programa specifično je da su vježbe dinamične, visokog intenziteta, dizajnirane za proizvodnju maksimalne učinkovitosti i djelotvornosti.

Fokus je na jednoj skupini mišića i vježba se do iznemoglosti, od stražnjih mišića do ramena, od trbušnih mišića do kvadricepsa te od bicepsa do bočnih trbušnih mišića.

Budući da je trening visokog intenziteta, focus interval T25 će vam omogućiti da skinete neželjene kilograme i izgradite puno mišića u kratkom periodu, a to je idealni motivacijski alat za svakoga.

Program treninga


Cilj je usredočiti se i maksimalno odraditi 25 minuta treninga i rezultati će biti više nego vidljivi!

Program je podijeljen u tri faze, alfa, beta i gamma, ovisno o intenzitetu i zahtjevnosti vježbi. U prvoj fazi se tijelo priprema za rad, te se uči kako izvoditi vježbe. Druga faza se dešava drugi mjesec, kada je naglasak na coreu. Treća faza je faza snage, kada se tijelo dovodi u formu i mišići rastu.

Za svaku fazu postoji kalendar u kojem su upisane vježbe za određene dijelove tijela za svaki dan.

Ono što je pozitivno kod ovog programa vježbi je da one traju samo 25 minuta i kod vježbanja nisu potrebni dodatni predmeti i pomagala. Vježba se pet dana u sedmici, od ponedjeljka do petka, kad se radi dupli trening. Subota je dan odmora, a nedjelja dan za istezanje.

Program se sastoji od mnogo skokova, čučnjeva i sklekova i već dok se snađete vrijeme će proći i ostat ćete znojni i sretni zbog potrošenih kalorija.

Nekima se možda neće svidjeti što kod ovog programa vježbi nema odmora. Znači da 25 minuta morate biti fokusirani na svoje pokrete za željene rezultate.

Uz program i ishrana


Ovaj program je idealan za one koji ranije nisu vježbali, jer se lako prati odnosno dobivaju se detaljne instrukcije kako izgubiti kilograme i vježbati.

Njegova popularnost je naravno ogromna zbog brzog načina gubljenja kilograma. S tim ciljem je cijeli program i napravljen.

Uz vježbu, važna je i prehrana. Priručnik koji dolazi u paketu sa programom, a tiče se prehrane, predlaže da 40% obroka budu ugljikohidrati, drugih 40% proteini, a ostatak masti.

Također, priručnik sadrži recepte za 25 zdravih obroka koje je lako pripremiti kod kuće.