PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

12.10.2014.

Da li je pilates za muškarce?

Definicije koje kažu da je ovaj metod vježbanja namijenjen ženama, u potpunosti su pogrešne! On pruža cjelovit program fizičkog i mentalnog treninga za žene, jednako kao i muškarce!

 

pilates-men

Namjena programa


Često u definiciji pilatesa čujemo da je to lagana tjelovježba s velikim loptama, namjenjena ženama. Prava istina je, međutim da je to trening za svakoga, te da se posebno preporučuje profesionalnim sportistima, među kojima su, naravno i muškarci.

Pilates metod je cjelovit i detaljan program mentalnog i fizičkog treninga sa širokim obimom potencijalnih vježbi.

Snažna muskulatura, izdržljivost, jačina, fleksibilnost, balans, efikasnost pokreta glavna su obilježja pilatesa. To su ujedno i osnovni faktori kojima svaki muškarac teži u okviru treninga.

Upravo je muškarac izumio ova metod vježbanja. Pilates je kreirao Joseph Pilates kako bi svladao svoja fizička ograničenja. On je bolovao od astme i rahitisa, te je zbog toga osmislio sistem vježbi kojim je ojačao svoje osjetljivo i boležljivo tijelo.

Zašto ga svi praktikuju?


Pilates na specifičan način balansira vježbe snage i gipkosti, jačajući duboku i površinsku muskulaturu, čineći tijelo pokretljivijim.

Pilates će preoblikovati tijelo povećavajući ukupan tonus i snagu svih mišića, posebno će učvrstiti abdominalne mišiće kao i mišiće leđa i zadnjice.

Također ovim vježbama jačaju kosti i zglobovi, ali se poboljšava cjelokupno emocionalno stanje, jer se ublažava stres i umor.

S obzirom na fantastične rezultate koje dokazano pruža profesionalni sportisti su uveli pilates kao sastavni dio svakodnevnog treninga.

Fudbalski i ragbi timovi obavezno prije ili poslije treninga praktikuju vježbe pilatesa i njihov učinak je znatno poboljšan! Pilates upotpunjuje njihove uobičajene treninge, smanjuje mišićnu neravnotežu nastalu zbog uobičajenog načina treniranja, jer na jedan specifičan način balansira vježbe snage i gipkosti.

Uz pomoć mnogobrojnih vježbi istezanja, povećava fleksibilnost, a samim tim smanjuje mogućnost nastanka povreda, kao što pomaže u rehabilitaciji starih ili novonastalih povreda.