PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

12.10.2015.

Brzo se umarate??

Umor je pojava koja prati svaku čovjekovu aktivnost, smanjuje radnu učinkovitost ali i negativno utječe na stav prema treningu i rekreaciji.

 

umor


Mala koncentracija kisika u krvi rezultira brzim umorom

Ako se dugo niste bavili fizičkom aktivnosti (vise dana ili mjeseci), zasigurno će vam prvi trening biti naporan. Bolovi u mišićima i zglobovima, slabost i malaksalost te nedostatak kisika samo su neke od posljedica neaktivnosti. 
Ako razlog nisu zdravstvene tegobe, ova pojava može biti povezana sa izdržljivošću mišićnog aparata. ti je Zbog pojave specifične mišićne mase, regeneracija mišića je premala za željenu aktivnost''

Drugi razlog može biti premala koncentracija kisika u krvi, što rezultira brzim umorom i vraćanjem tijela u bazalni metabolizam.Ukoliko ste u prilici, napravite analizu krvi kako se se utvrdilo eventualno postojanje štetnih masnoća u krvi. 
U želji za što boljim rezultatima obično zanemarujemo osluškivati svoje  tijelo i radimo protiv njega. 
Kada organizmu ne osiguramo dovoljno vremena za oporavak nakon vježbanja, umor se nakuplja i simptomi sagorijevanja će izaći na površinu. Ovisi od osobe do osobe hoće li to biti nakon desetak dana ili nekoliko sedmica. Jednom kada se dovedete u ovakvu ozbiljnu situaciju, pravi oporavak će uslijediti tek za nekoliko mjeseci

Da li ste pregorjeli?

Ukoliko se vrlo brzo umarate, gubite motivaciju, pojačano se znojite, imate vrtoglavicu, bol u mišićima ili smanjeni maximalni puls predlažemo vam sljedeći test  kako biste sigurno znali trebate li promijeniti način na koji trenirate:
Nakon odmora od 15 minuta, izmjerite svoj puls (R1), zatim ustanite, pričekajte 15 sekundi i u stajaćem položaju izmjerite ponovo puls (R2). Ako je razlika između R1 i R2 veća od 20 otkucaja, vrlo je vjerojatno da se niste dovoljno odmorili od prethodnog treninga i tijelo je pod stresom.

Ne dozvolite da vam sport postane teška obaveza, koja proizvodi stress. 

Zapamtite… Sport je zabava.