PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

11.07.2014.

Bodybuilding – plan mijenjanja vlastitog tijela

U pitanju je aktivnost u kojoj vježbač dižući tegove i radeći na spravama izgrađuje te oblikuje svoje tijelo kako bi stvorio kvalitetnu mišićnu masu, snagu i kondiciju. Vježbati možete u Fitness Centru „Star Sport" Sarajevo!

 

bodybuild

Definicija i nastanak


Bodybuilding ili tjelogradnja  je planski, sistemski i trajni proces hipertrofije, definicije muskulaturnog sistema i tjelesne simetrije.

Osobe koje se bave ovim sportom  naziva se (bodi)bilderima.

Ovo možemo opisati kao aktivnost u kojoj vježbač dižući tegove i radeći na spravama izgrađuje te oblikuje svoje tijelo kako bi stvorio kvalitetnu mišićnu masu, snagu i kondiciju.

Vremenom se mišići mijenjaju te poprimaju vizuelno drugačiji oblik. Na treningu u teretani, izvode se vježbe s utezima i na posebno oblikovanim spravama s ciljem stimuliranja rasta mišićne mase.

Počeci bodybuildinga potiču iz 19. stoljeća, kada je počelo veće zanimanje za mišićav izgled tijela po uzoru na stare Grke.

Šta je bitno?


Vježbanje, odmor i ishrana su tri najbitnija faktora za ovu aktivnost.

Za rast i obnovu mišića je iznimno važna prehrana s dovoljnim brojem kalorija, s mnogo manjih obroka tokom dana, da se potakne metabolizam, olakša apsorpcija hrane i održi stalna razina šećera u krvi.

Bjelančevine su odgovorne za rast i obnovu mišića, a ugljikohidrati nadoknađuju gubitak energije uslijed treninga.

Često se koriste i dodaci prehrani poput koncentrata bjelančevina u prahu, vitaminskih pripravaka, omega-3 kiselina, kreatina i različitih aminokiselina poput glutamina.

Na takmičenjima, suci ocijenjuju mišićnu masu, definiciju mišića, simetriju, proporcije i nastup na pozornici.

Kako povećati mišićnu masu

Jedna od najčešćih želja je da povećanjem mišićne mase izgradimo proporcionalno tijelo. Ako nema znanja i uz dugotrajni rad mali je rezultat a realizacija tog problema je kompleksna te zavisi od niza faktora.
 
Trebamo znati:
-  nema jednog proizvoda koji daje mišićnu masu niti jedan tip proteina sam za sebe ne daje nove mišiće
-  konzumiranjem samo suplemenata nema učinka
-  nema brzog mišićnog porasta
-  obrokom riže krumpira ili tijesta dva do tri sata prije aktivnosti ne dobivamo energiju za tu aktivnost

Moramo naglasiti da vježbanje potiče, suplementi osiguravaju a prehrana realizira izgradnju mišićne mase. To je kompleksan sustav te samo njihovim međusobnim djelovanjem na metabolizam osiguravamo željeni rezultat u porastu čiste mišićne mase prosječno od oko 1 kg mjesečno.

Fitness Centar „Star Sport"


Fitness Centar „Star Sport" na petom spratu BBI Centra opremljen je Tehno Gym spravama idealnim za definiciju vaše linije. Osim fitnessa i aerobica, u sklopu centra nalazi se i protein bar, gdje se možete opustiti nakon rekreacije.

„Star Sport" fitness centar sigurno će pronaći pravu kombinaciju tjelovježbe za vaše duševno zadovoljstvo i zapanjujući izgled.

„Star Sport" instruktori svakom polazniku pružaju potpunu uslugu, praveći za svakoga poseban raspored treninga i predlažući prikladne programe koje će polaznika dovesti najbrže do cilja. Dakle, osim fitnessa na raspolaganju su i wellness program, usluge personal trainer-a, raznovrsni aerobni programi, pilates, joga

Nude usluge: fitness programa, personal trenera, aerobica, taebo, body attack, body sculpt, body and mind, pilates kao i posebne programe za grupe i firme.