PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

06.07.2015.

Anticelulitni jelovnik za žene

Anticelulitna dijeta pomaže organizmu da se oslobodi toksina te preporučuje hranu koja je bogata vlaknima i vodom. Kakav jelovnik je u pitanju?

 

anticelulit

Karakteristike


Celulit je vrlo česta pojava na tijelu žene, a karakterizira ga izgled narandžine kore na zahvaćenim mjestima, najčešće na trbuhu, stražnjici, bokovima, natkoljenicama i koljenima.

Medicinska struka ovo stanje definiše kao lokaliziran metabolički poremećaj potkožnog tkiva, koji uzrokuje promjenu oblika tijela i pojavu nepravilnosti na koži poput udubljenja i izbočenja.

Anticelulitna dijeta, koju predlažu nutricionisti, pomaže organizmu da se oslobodi toksina te preporučuje hranu koja je bogata vlaknima i vodom.

Laganom hranom koja je siromašna zasićenim masnoćama i bogata vodom i vlaknima prveniramo daljnje punjenje masnih stanica.

Savjeti


Svi koji se odluče za anticelulitu dijetu, trebali bi je provoditi disciplinirano, jer samo će tako biti vidljivi rezultati.

Povrće i voće se jede sirovo ili kuhano na pari bez masnoće, a meso se peče na roštilju s malo maslinovog ulja.

Tokom ove dijete trebao bi se povećati unos vode (najmanje 1,5 l dnevno) zbog eliminiranja toksina iz organizma.

Jelovnik


Namirnice koje se preporučuju tokom ove dijete: povrće (sirovo ili kuhano), svježi sokovi od povrća, jaja, običan jogurt, kuhano ili pečeno meso, riba..

Banane, lubenica, dinja, krompir i paradajz izuzetno su bogati kalcijem, dok je šumsko voće poput borovnica bogato bioflavonoidima koji pomažu u mikrocirkulaciji. Izvrstan izbor je i ananas bogat vlaknima.

Namirnice koje treba izbjegavati: kobasice, slanina, grickalice, slani sirevi, gazirana pića, jaki začini, puno kafe.

Kako alkohol, grickalice i slatkiši sudjeluju u pojačavanju neželjenih kvržica, izbjegavajte ih ili smanjite nnjihovu konzumaciju na najmanju moguću mjeru.