PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

25.08.2014.

Abs dijeta – program za idealne trbušne mišiće

Postoji dijeta kojom uz tjelovježbu možete izgraditi željene trbušne mišiće. Kakav je program ishrane i šta uključuje?

 

abs_dijeta

Šta je potrebno?


Da bi se postigao ravan trbuh morat ćete prihvatiti pravilnu prehranu  i pridržavanje nekih principa.

Potrebna je posvećenost, vrijeme i strpljenje, te pridržavanje osnovnog koncepta, a to je da se riješite viška tjelesnih masti prehranom i da vježbate trbušne mišiće.

Ako pratite ove principe i nastavite se educirati bazirano na njima, uvidjet ćete da vam ovakva prehrana garantuje vitkiji struk i bolje cjelokupno zdravlje.

Program dijete


Šest je osnovnih smjernica i temelja Abs dijete: unos šest obroka dnevno, redovna konzumacija smoothieja,  svjesnost o tome šta piti, a šta ne,  ne brojanje kalorija, fokusiranje na 12 tzv. ''moćnih'' namirnica i unos jednog obroka po želji sedmično.

Šest obroka dnevno podrazumijeva tri glavna i tri međuobroka koji se međusobno izmjenjuju uz osnovno pravilo da svaki obrok mora sadržavati barem dvije, a međuobrok minimalno jednu namirnicu iz skupine 12 ''moćnih'' namirnica.

Tih 12 ''moćnih'' namirnica uključuje: orašaste plodove, mahunarke, zeleno povrće, niskomasno mlijeko i mliječne proizvode, zobenu kašu, jaja, bijelo meso, kikiriki maslac, maslinovo ulje, integralni hljeb, proteine sirutke te bobičasto voće.

Tjelovježba


Tjelovježba je važan dio Abs dijete iako prve dvije sedmice samog programa nije nužna jer bi fokus tada trebao biti na prehrani. Jednom kada se započne s programom vježbanja sedmični raspored je poprilično naporan budući da uključuje treninge snage tri puta.

U ostale dane preporučuje se laganija aerobnu aktivnost poput hodanja te intervalni treninzi.

Tri osnovna pravila koja se je pritom nužno pridržavati podrazumijevaju: razmak od barem 48 sati između vježbanja s utezima, pet minuta zagrijavanja prije vježbanja i jedan dan odmora.