PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

29.12.2014.

Vježbajte kod kuće

Iako nam iskustvo svaki put pokaže da se rijetko tko može ”natjerati” i vježbati sam kod kuće, pokušat ćemo Vas na to potaknuti. Brojne su mogućnosti vježbanja kod kuće, a što je još važnije, brojni su i benefiti.

 

vjezbajte_kod_kuce


Samo dobra volja i želja da se osjećate bolje. Od opreme? Doslovno ništa.


Poželite li ipak nabaviti neki rekvizit, naš savjet Vam je da izaberete jedan podesivi set bučica. Sve se nalazi u jednom malom kovčežiću i tako spremljene, bučice Vam neće smetati i zauzimati previše mjesta. ”TRX suspension trainer” također je izvrstan izbor ako pogledamo omjer uloženo – dobiveno.

Imate veliki izbor vježbi na raspolaganju i jedino je bitno da ih tehnički pravilno izvodite i da razinu vježbe prilagodite svojim trenutnim mogućnostima. 
Što to konkretno znači? 
Uzmimo za primjer jedan običan sklek, vježbu koju svi dobro poznaju i koja je izuzetno učinkovita, ali je nažalost ne mogu svi izvesti. Da bi omogućili nekom da takvu vježbu ipak izvede, moramo je olakšati, npr. na način da ćemo je izvesti oslonjeni na koljena. To je osjetno lakša verzija u odnosu na izvornu. Suprotno vrijedi za nekoga kome su sklekovi lagani. Tada ćemo također prilagoditi izvedbu, odnosno otežati je npr. na način da noge postavimo na povišenu poziciju (stolica, krevet, stol i sl.). Ista pravila vrijede za sve vježbe.

Ne treba Vam ni puno vremena. 


I pola sata će biti dovoljno da se bolje osjećate. Morate se samo oduprijeti onom prvom "valu lijenosti” koji Vam stvara "sto” izgovora da se ne pokrenete. Nakon toga ide bez problema. Kada završite s jednim takvim treningom, slijedi pravo zadovoljstvo učinjenim i obično izjava "uopće mi se nije dalo, a sad se tako dobro osjećam :) ". Taj početni dio kad Vam se "neda” možete izbjeći pravilnim ulaskom u trening, odnosno zagrijavanjem.