PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

17.04.2015.

Savjeti za rekreativne vozače bicikala

Gradska vožnja biciklima razlikuje se od profesionalne i rekreativne vožnje, ali ipak neka pravila vrijede za sve jednako. Primjeni ovih nekoliko savjeta profesionalnih biciklista i poboljšaj doživljaj gradskog pedaliranja.

 

bicikl_savjeti


Savjet prvi!


Odjeća glavu čuva! Oblači se slojevito, tako ćeš moći kontrolirati koliko želiš zagrijati svoje tijelo. Osim što ćeš vožnju biciklom učiniti ugodnijom, spriječit ćeš i eventualne prehlade uzrokovane mokrom odjećom.

Savjet drugi!


Kreni polako i ne posustaj! Ako u početku ne uspijevaš odvoziti željenu udaljenost, kreni s manjim udaljenostima i svaki dan pomalo povećavaj. Odaberite dionice koje su prilagođene tvojim mogućnostima.  

Savjet treći!


Biciklizam je odličan za sve one koji žele aktivirati gotovo sve mišićne skupine, ali to se postiže ako održavaš pravilan položaj tijela prilikom vožnje. Također, važno je i pravilno istezanje nakon fizičke aktivnosti i odrađivanje vježbi koje aktiviraju mišiće trupa kako bi tijelo bilo skladno i u balansu.

Savjet četvrti!


Konzumiraj hranu koja je zdrava i puna energije. Probaj zdrave grickalice, poput orašastih plodova, one će ti dati neophodnu energiju, a neće te ispuniti nezdravim mastima ili šećerima. 

Savjet peti!


Okruži se ljudima koji podržavaju tvoju zdravu naviku vožnje biciklom, a osobito onima koji se često bave biciklizmom. Motivacija je važan dio razvoja fizičke aktivnosti, ali i društvenog života.

Zapamti, niko nije razvio snagu i izdržljivost odjednom. Svakodnevni trud i rad na svome tijelu dovest će te i do boljeg psihičkog zdravlja.