PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

22.04.2015.

Rekreacija za domaćice

Vježbanje - rekreacija ne mora biti muka. Mnogo je načina na koje možemo povećati količinu tjelesne aktivnosti bez da gubimo vrijeme odlascima u teretanu i novac koji pritom dajemo za članarinu.Važno je da se dobro osjećate i da ste puni pozitivne energije.

 

vjezbe_za_domacice

Slabe tačke domaćica:


Kičma, zglobovi i noge, tačnije njihovo oticanje zbog sati provedenih stojeći, uopšteno problemi s cirkulacijom.

Domaćice, koje najviše vremena provode obavljajući kućne poslove, osjećaju Ahilovu petu i bolove u nogama. Treba se, dakle, suočiti sa slabim tačkama vlastitog tijela i pomoći mu da izbjegne poremećaje koji će se s vremenom odraziti na ukupno zdravlje.


Primjeri vježbi koje biste trebali uzeti u razmatranje:


Ako sjedite duže vremena, nagnite se na stolici na jednu stranu, održavajući kičmu ravnom. Pustite da vam se ruka s te strane opušteno objesi prema podu dok drugu podižete u luku preko glave.

Zadržite taj položaj nekoliko sekundi pa zatim ponovite na drugoj strani. Obratite pažnju na koji vam se način ovakvim istezanjem opušta tijelo. Ova će vam vježba pomoći ako imate problema s ravnotežom dok stojite.

Koristite li se javnim prijevozom, siđite stanicu prije i brzo hodajte do odredišta. Isto tako umjesto korištenja dizala, hodajte stepenicama ili čak potrčite. Na stubištu možete i obaviti jednostavnu vježbu.

Držite se za rukohvat, kako biste lakše zadržali ravnotežu, zakoračite jednom nogom dvije ili tri stepenice prema gore. Istegnite mišiće gornje noge tako što ćete se lagano, koliko možete, nagnuti naprijed pa natrag. Zamijenite noge pa ponovite još jednom.

Kod kuće si možete pustiti omiljenu muziku pa pola sata zaplesati. To možete učiniti i dok u kuhinji pripremate hranu. Plešite i dok se krećete. Uživanjem uz muziku nećete ni osjetiti da zapravo vježbate.

Svaki put kad trebate dohvatiti nešto u ormaru ili nekoj visokoj polici, neka to bude vježba istezanja. Naglasite pokrete pa istegnite što više mišića možete, a posebno one oko struka. Kada nešto podižete s poda i to možete pretvoriti u vježbu tako da savijete koljena, a leđa zadržite uspravnima i ravnima.

Trebate li se i sagnuti, to učinite u struku, zadržavajući leđa i dalje ravnima. Svijanje kičme može uzrokovati istegnuće mišića. Usisavate li podove, pokrete učinite što dužima kako biste istegnuli ramene mišiće. Pokušajte pola posla odraditi lijevom, a pola desnom rukom. Pokušajte i te pokrete raditi ritmički.

Još jedan način na koji ćete si pomoći i kad ste ljutiti jest taj da trčite u mjestu ili skačete. Na taj način aktivirate sve mišiće, i izbacujete bijes iz sebe tjelesnom aktivnošću. Svi ovi načini su zapravo ono što radite svaki dan, samo ubacite ove sitne preinake i ispunili sve svoju dnevnu kvotu rekreacije.