PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

04.05.2016.

Plivanjem popravite svoje raspoloženje

Ako govorimo o pozitivnom uticaju na zdravlje cijelog organizma mogli bismo reći da je plivanje na prvom mjestu bez konkurencije!

 

plivanje_zdravlje


Najzdraviji sport!



Plivanje pripada grupi bazičnih sportova iz kojih se razvijaju svi ostali. Zbog svoje specifičnosti uticaja  na mišićne skupine i aerobni učinak, plivanje se smatra jednim od najkompletnijih oblika vježbanja.

Po mišljenju mnogih, ovo je najzdraviji sport. Kad plivate ne opterećujete zglobove i kralježnicu, vodoravni položaj tijela pospješuje cirkulaciju, a strujanje vode opušta muskulaturu. 

Pritisak vode uzrokuje snažnije izdisaje zraka i čovjek je zbog njega prisiljen jače udahnuti. Tako se jačaju dišni mišići, a vitalni kapacitet se povećava.

Plivanjem se trenira cjelokupna muskulatura tijela, ruke, ramena, leđa, grudni koš, stražnjica i noge, stiče se zavidna kondicija i izdržljivost te usporava proces starenja.

Plivati mogu svi i uvijek!



Praktikovanjem ovog sporta imat ćete skladan cjelokupni psiho-fizički razvoj.

Zato se ova aktivnost preporučuje svima, bez obzira na spol i godine, a što je najbitnije,  praktikovati se može tokom cijele godine.

Plivanje se naročito preporučuje u jutarnjim i prijepodnevnim satima, jer je tada najdjelotvornije za organizam. Ali ova aktivnost korisna je i u svako drugo doba dana.

Jedna od najvećih prednosti plivanja je pozitivno djelovanje na vaše srce te stabiliziranje krvnoga pritiska. Zbog pozitivnog uticaja na disajne puteve, preporučuje se  i osobama koje boluju od astme.

Ali možda jedan od najdjelotvornijih uticaja, plivanje ima na uklanjanje stresa i napetosti. Tijelo i um se u vodi opuštaju - što više vremena provedete u vodi, više ćete se opustiti.

Plivanje će povrijeđenog sportaša održati u formi i pomoći kod rehabilitacije. Otpor koji voda pruža tijelu povećat će rad mišića, ali neće se stvarati pritisak koji se stvara kod uobičajenog vježbanja na tlu.


Pozitivne statistike



Već nakon nekoliko sati plivanja, osjećat ćete veću snagu, fleksibilnost i mišićnu izdržljivost.  Evo nekoliko statistika koje govore o tome koliko plivanja odgovara tijelu protiv kojih oboljenja.

-    10% su manje šanse za nastanak dijabetesa ukoliko plivate tri puta sedmično po 30 minuta. 
-    20% je manji rizik od nastanka raka dojke kod žena koje plivaju pet puta sedmično. 
-    23,8% iznosi povećanje tricepsa (stražnji dio ruku) za samo osam sedmica plivanja. 
-    10% iznosi povećanje kapaciteta pluća ukoliko budete plivali 12 sedmica. 
-    18% više krvi stiže u srce kod osobe koja plivanje trenira 12 sedmica.

Idealan u borbi protiv kalorija



Dok jedni plivaju zbog zdravlja, drugima je ovaj sport privlačan zbog lijepog izgleda. Plivanje se smatra idealnim sportom za ljude s prekomjernom težinom.

Evo koliko je potrebno da bi vaša kilaža bila idealna uz pomoć plivanja:

-    500 – 700 kalorija sagori  tokom sat vremena plivanja slobodnim stilom. 
-    750 kalorija izgubi se za sat vremena prsnog plivanja. 
-    800 kalorija sagori u sat vremena ukoliko budete plivali poput delfina. 
-    500 kalorija se izgubi tokom sat vremena leđnog plivanja. 

Pronađite i vi svoje mjesto za plivanje odmah u sklopu naše ponude vodenih sportova.