PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

20.11.2014.

Škola mršavljenja: Odaberite namirnice koje stvaraju osjećaj sitost

Kada se odlučimo smršaviti, jasno je da stare prehrambene navike moramo odbaciti, no najteže se nositi sa stalnim osjećajem gladi. Kako bismo vam olakšali, donosimo popis namirnica koje će vas ostaviti sitima za duži period.

 

dijeta


1. Probiotički jogurt

Probiotici se brinu za zdravu probavu, ali i pružaju osjećaj sitosti. Studija objavljena u časopisu American College of Nutriton, je pokazala, da su ispitanici koji su pili jogurt obogaćen s probiotikom Lactobacillus acidophilus, Bifidobacterium in Lactobacillus casei, izgubili više kilograma te imali nizak nivo leptina tzv hormona sitosti u organizmu, koji je povezan s prekomjernom tjelesnom težinom.

2. Jabuka

Ne samo da drži liječnika podalje nego i osjećaj gladi. Ako pojedete jabuku 15 minuta prije obroka, bit ćete siti i pojesti puno manje kalorične hrane. Jabuku operite ali je ne gulite jer se upravo u kori nalaze vlakna koja pomažu u regulaciji šećera u krvi, zbog čega također jačaju osjećaj sitosti,

3. Avokado

Kako je dokazala studija čiji su rezultati objavljeni u časopisu Nutrition Journal, ako dodate polovicu avokada obroku, vaša želja za hranom će se smanjiti u narednih tri sata za 40 posto! Vrijedi pokušati…

4. Jaja

Nedavno istraživanje pokazalo je da su pretili ljudi koji su za doručak jeli dva jajeta izgubili 65 posto više težine nego žene koje su ujutro jele pecivo. Proteini u jajima brže zasićuju i produžuju osjećaj sitosti, a to znači da ćete manje biti u napasti posegnuti za grickalicama ili zavirivati u hladnjak.

5. Juha/supa

Juha je odličan izbor ako ste na dijeti jer su istraživanja dokazala da zamjenjivanje dva normalna dnevna međuobroka niskokaloričnom supom može dovesti do gubitka od čak 50 posto više kilograma. Uz to dobra je strategija jesti juhu prije ručka ili večere, jer će vam pomoći da se brže zasitite. No važno je da se više držite nemasnih domaćih povrtnih supa, a ne onih iz vrećice, koje su prepune masnoća, aditiva i soli.