PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

02.02.2016.

Nordijsko hodanje za bolje zdravlje i neopisiv osjećaj zadovoljstva

Nordijsko hodanje (Nordic walking) je oblik vježbe koja pokreće vaše tijelo kontroliranim i ritmičkim tempom, pri čemu se koristite posebnim štapovima koji Vam omogućavaju da postignete visok stepen aerobne vježbe.

 

nordijsko_hodanje


Veoma popularna rekreacija


Nordijsko hodanje je steklo veliku popularnost zbog toga jer se ne vježba samo donji, već i gornji dio tijela. Na taj način tijelo sagorijeva 50% više kalorija, bez potrebe za dužim ili bržim hodanjem.

Neke od  prednosti nordijskog hodanja: 

- frekvencija srca je oko 5-17 otkucaja u minuti viša nego kod običnog hodanja

- štapovi pomažu kod ravnoteže i stabilnosti

- trošite oko 400 kalorija na sat, dok kod običnog hodanja trošite oko 280 kalorija

- povećava opću izdržljivost organizma

- lakše savladavate brda i povišene dijelove

- manji je pritisak na leđa i zglobove, te je manja vjerojatnost ozljeđivanja

- veća pokretljivost vrata i kralježnice, oslobađajući napetost mišića tih područja

 

Tjelesnoj aktivnosti posvetite najmanje 15 do 30 minuta dnevno!

Potrebna oprema za nordijsko hodanje


Sve što vam je potrebno za ovu nadasve zdravu aktivnost pri kojoj vježba cijelo tijelo jest par sportskih cipela za hodanje, udobna sportska odjeća, odgovarajući par štapova za nordijsko hodanje i dobra volja.

Nordijsko hodanje je pogodno za svaku starosnu dob.


Zglobovi, koljena i kukovi bit će vam jako zahvalni

Za razliku od običnog hodanja, koje je za ljude s bolnim zglobovima, koljenima i kukovima naporno, kod nordijskog hodanja odgurujete se štapovima i koristite mišiće gornjeg dijela tijela.

Dio težine prebacuje se s nogu na ruke, rasterećuju se koljena, kukovi i zglobovi donjeg dijela tijela te pri koračanju imate ugodan osjećaj lakoće.

UBLAŽAVA STRES I POPRAVLJA RASPOLOŽENJE

Nordijsko hodanje već nakon 20-ak minuta potiče lučenje hormona dobrog raspoloženja i ugode. Opuštajući učinak, kreativnnost u pristupu različitim izazovima svakodnevnog zivota je nešto što su mnogi već probali upražnjavajući aerobne aktivnosti i uvjek im se zato rado vraćaju. 

Za one koji nemaju preveliku sklonost aktivnom načinu života nordijsko hodanje pravi je izbor. 

Treba samo donijeti odluku i napraviti prvi korak. Ostalo prepustite čaroliji ljudske fiziologije.