PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

18.08.2015.

Najučinkovitije vježbe za mišiće nogu

Jačanjem mišića nogu smanjujemo opterećenje na zglobove, a time smanjujemo mogućnost ozljeda koštano zglobnog sistema tog dijela tijela. Koje su vježbe najučinkovitije?

 

noge_vjezbe

Važnost ovih mišića


Mišići nogu glavni su oslonac i nositelj tijela, te su odgovorni za niz važnih pokreta kao što su hodanje, trčanje, skakanje..

Jačanjem mišića nogu smanjujemo opterećenje na zglobove, a time smanjujemo mogućnost ozljeda koštano zglobnog sistema tog dijela tijela.

Zbog toga je svima važno da rade na jačanju ovog dijela tijela. Evo nekoliko najbitnijih vježbi za mišiće nogu.

Vježbe

Stepenice

Ako se pet puta sedmično penjete na peti sprat, potrošit ćete istu količinu kalorija kao tokom jednog sata vježbanja aerobika. To je jedan od najboljih i najjednostavnijih načina da održite vitku liniju te najbolja vježba za vaše noge.

Iskorak

U uspravnom stavu udah te uz izdah iskoračite jednom nogom naprijed. Spuštajte se dolje toliko da koljenom stražnje noge gotovo dotaknemo tlo. Leđa su cijelo vrijeme ravna.

Čučanj

Stavite šipku na gornji dio leđa i čvrsto ju stegnite hvatom skoro dvostruko širim od širine ramena.

Ispravljenih leđa i dignute brade savijajte koljena i lagano spuštajte kukove sve dok vam natkoljenice ne budu paralelne s podom. Kada dođete u donji položaj, potisnite šipku iz peta. Udahnite dok se spuštate, izdahnite dok se dižete.

Iskorak unatrag

Iz početne pozicije radimo iskorak unatrag i koso, tako da nam se noge skroz prekriže. Spuštamo se u koljenima tako da nam koljeno stražnje noge dođe tik do poda. Leđa su cijelo vrijeme uspravna. 

Podizanje prstiju

Stojeći u polučučnju licem prema osloncu, stopala blago okrenuta prstima u stranu. Podizati pete od poda. Pritom kontrahirati mišiće nogu.