PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

24.11.2014.

Koje su vježbe najbolje za seksi pozadinu?

Isprobajte preskakanje užeta, hodajte stepenicama, a možda biste mogli isprobati i veslanje...

 

zatezanje_guze


Rolajte ili kližite

Iako ovo zvući kao prava zabava, rolanje i klizanje su ozbiljne vježbe. Osim što ćete potrošiti višak kalorija (sat vremena vožnje rolama sagorjeti će gotovo 500 kalorija ) , vaši mišići također rade. Rolanjem će se aktivirati mišići nogu, stražnjice i bedara. Nakon dvije do tri sedmice rolanja vidjeti ćete prve rezulatate na svome tijelu.



Veslanje 

Ne morate se uputiti na more ili obližnje jezero. Dovoljno je u teretani skočiti na spravu za veslanje i na dvadesetak minuta se pretvarati da ste sudionik utrke. Fokusirajte se na to da su vam stopala "zalijepljena" za pedale, dok se odgurujete petama. Sva snaga za veslanje mora dolaziti iz stražnjice.

Preskakanje užeta 

Ova vježba sagorijeva više kalorija od većine drugih kardiovaskularnih vježbi. Također, paralelno oblikuje i gornji i donji dio tijela. Za dodatan učinak na pozadinu malo izmijenite tehniku skakanja: skupite noge i savijte koljena, pa uže preskačite naizmjence ulijevo i udesno, kao da vozite slalom.



Podizanje noge na lopti za pilates

Lezite na loptu za pilates tako da se bokovima i trbušnim mišićima oslanjate na nju, a podlakticama se pridržavajte na tlu. Držeći lijevu nogu na podlozi, zategnite desnu i podignite ju tako da bude u ravnini s kralježnicom. Stisnite mišiće stražnjice. Važno je ne podizati nogu previsoko jer će tada raditi mišići leđa.