PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

25.01.2016.

Kardio boxing brzo oblikuje tijelo čineći ga vretenastim i snažnim

U pitanju je grupni intervalni trening inspirisan borilačkim vještinama. Kardio boxing je namjenjen zdravim osobama u solidnoj fizičkoj kondiciji i ne preporučuje se izrazito gojaznim ljudima!  Ovaj trening će vam takođe pomoći da se oslobodite stresa! 

 

kardio_boxing

Probajte nešto novo


Ukoliko ste umorni od standardnih aerobnih treninga trčanja na traci ili vožnje bicikla predlažemo da u svoj trening uvedete nešto drugačije pod nazivom kardio boks.

Predstavlja grupni intervalni trening inspirisan borilačkim vještinama kao što su karate, tai či, tekvondo. Spada u aerobni program vježbanja koji traje oko sat vremena.

Osim što ćete raditi kardio trening povećat ćete i vašu snagu. Spada u zahtjevnije vrste kardio treninga i preporučuje se osobama koje imaju veću aerobnu sposobnost.

Rizik od povreda je sveden na minimum a preporučuje se i damama koje žele da povrate ili održe snagu mišića, vitalnost i zdravlje. Ukoliko su vam svi ostali programi postali monotoni probajte ovaj.
 

Od čega se sastoji ovaj trening?


Kardio boxing je eksplozivan i dinamičan kardio trening namjenjen svima koji žele da redukuju tjelesnu masu na zanimljiv i efektivan način.

Ovaj trening kombinuje udarce iz različitih borilačkih vještina a koristi i ručne i nožne tehnike na džaku i uklapa ih u jednostavne koreografske blokove praćene brzom muzikom.

Od rekvizita je neophodan džak za boks, a da bi se zaštitile ruke pri udarcima u džak preporučljivo je nositi rukavice ili bandažere.

Trening se sastoji iz zagrijavanja i kondicionog dijela, a ponekad se rade i vježbe oblikovanja.
 
Na kraju slijedi istezanje. Radi se u parovima (po dvoje na jednom džaku), ali nema kontakta između vježbača. Ovakvim treningom prvenstveno se gube kilogrami i smanjuje se procenat masti, a uz to tijelo postaje zategnuto i proporcionalno.

Bitna je kondicija


Kardio boxing je namjenjen zdravim osobama u solidnoj fizičkoj kondiciji i ne preporučuje se izrazito gojaznim ljudima.

Tokom ovog treninga vaše srce će kucati od 50-70% od maksimuma, preporučljivo je da imate kod sebe monitor srčane frekvencije ukoliko niste do tada učestvovali u sličnim programima vježbanja.

Ukoliko u bilo kom trenutku osjetite bol u grudima, grčeve, vrtoglavicu ili nenormalno ubrzan rad srca i ne možete doći do daha odmah prestanite sa vježbanjem i posavjetujte se sa ljekarom.

Poznate žene na kardio boksu

U moru poznatih žena koje su se odlučile za boks kao vid vežbanja, našla se i sestra iz klana Kardašijan. Ona je priznala da se baš uz pomoć treninga sa elementima boksa otarasila 13 kilograma viška.

I Keli Bruk često možete videti kako potpuno znojava izlazi iz fitnes centra, gde redovno sagoreva kalorije treninzima koji uključuju i elemente boksa. Međutim, ona voli da ih kombinuje sa drugim sportovima.