PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

Fax
E-mail info@pdtreskavica.ba
Web

Možete nas pronaći i u sportovima:

Opis centra

Planinarski dom „Vrela"–Tušila se nalazi u podnožju planine Visočice. Udaljen je od Sarajeva 51 km, a smješten je na  1210 mn/v između sela Pervizi i Sinanovići, neposredno uz novi asfaltni put.

Raspolaže svim potrebnim sadržajima za kraći i duži edukativno-zabavni boravak u prirodi.

Njegova izgradnja je započeta 2000. godine, zahvaljujući najvećim dijelom donatorskih sredstva i volonterskog  rada članova Uprave Društva, dom je trenutno u završnoj fazi izgradnje.

Planinarski dom „ Vrela" posjeduje: struju, vodu, telefon ( tel. govornicu ), dobro opremljenu kuhinju, veliku salu ( cca 50 mjesta ), malu salu za goste na pansionu ( cca 20 mjesta ), etažno grijanje na čvrsto gorivo, sanitarni čvor sa 5 WC-a i tuš kabinom.

Smještajni kapacitet  doma je 35 ležajeva u dvokrevetnim i trokrevetnim sobama, a u skorije vrijeme 50 mjesta, što sve zajedno čini ljepši i ugodniji boravak u domu i na planini.

Dom je otvoren preko cijele godine i domar boravi u objektu.

Gostima su u ponudi raznovrsna  domaća jela sa mogučnošću  naruđbe, topli i hladni napitci i piće, a sve po pristupačnim cijenama.

Domom upravlja Udruženje Planinarsko Društvo „Treskavica„ Sarajevo.
Dobro nam došli i ugodan boravak želi vam

UPD „ Treskavica „ Sarajevo .

Kako doći do doma?
Možete krenuti iz dva pravca:

1. SARAJEVO - KRUPAC - BABIN DO - ŠABIĆI  ... cca 51 km

Ako dolazite u Sarajevo preko Rajlovca, ne ulazite u grad, produžite pravcem prema Foči ( pravo preko Stupske petlje ), te pored Aerodroma nastavljate kretanje pravcem prema Trnovu, prolazite Lukavicu i nastavljate dalje, ne skrečući u Vojkoviće, nastavite kretanje do Krupca ( kamenolom ). Skrenite desno i od ovog skretanja imate još cca 46 km do doma. Ovdje napuštate put prema Trnovu i skrečete prema Bjelašnici. Kretanje nastavite glavnim putem do raskrsnice za Igman ( zgrada Policije ), ne skrečite prema Igmanu, nastavite prema Bjelašnici, prođete Babin do – skijalište i pravo putem prema Šabićima. Dolaskom u selo Šabiće ( ne ulazite u selo Rakitnica, koje je u produžetku ) , skrenite desno pravcem prema selu Sinanovići, pređite preko novog mosta na rijeci Rakitnici ( ne skrečući prema Umoljanima ) i dalje nastavite još cca 5 km prolaskom pored sela Previzi, uskoro dolazite  do planinarskog doma „Vrela" u Tušilima ( da vas ne zbuni naziv „Tušila" , to nije selo, to je područje – Gornja i Donja Tušila – obuhvataju obližnja sela ).

Dom se nalazi između sela Perviza i Sinanovića.

2. SARAJEVO - HADŽIĆI – IGMAN - BABIN DO – ŠABIĆI  ... cca 59 km

Ako dolazite putem  preko Hadžića ( 54 km ), ovdje skrenite sa glavnog puta i ulaskom u Hadžiće ( ne idite u Centar ), držite pravac prema Bjelašnici, nastavite glavnim putem preko Igmana do dolaska na raskrsnicu „G.Grkarica" ( zgrada Policije ), nastavite prema Bjelašnici - Babin do - skijalište , pravo prema selu Šabići. Dolaskom u selo Šabiće ( ne ulazite u selo Rakitnica, koje je u produžetku ), skrenite desno pravcem prema selu Sinanovići, pređite preko novog mosta na rijeci Rakitnici ( ne skrečući prema Umoljanima ) i dalje nastavite još cca 5 km prolaskom pored sela Pervizi, uskoro dolazite do planinarskog doma „Vrela" u Tušilima ( da vas ne zbuni naziv „Tušila", to nije selo, to je područje – gornja i donja Tušila – obuhvataju obližnja sela ).

JKP GRAS -  MINI BUS          ILIDŽA - ŠABIĆI - SINANOVIĆI     (linija 85)

PONEDJELJAK        7,00 .......9,30  ( povratak )

UTORAK                 7,00 ......16,30 ( povratak )

PETAK                   16,00...... 18,30 ( povratak )

SUBOTA                  7,30...... 10,00 ( povratak )
NEDJELJA              16,00...... 18,30 ( povratak )