PREPORUČUJEMO REKREACIJU:

Crossfitness

SARAJEVO,

Mi nudimo nesto sasvim novo u BiH

Crossfitness

Adresa
Mjesto 71000 Sarajevo
Telefon 061 866 171, 061 391 039
Fax
E-mail addyy_100@hotmail.com
Web www.crossfitness.ba

 

Klub možete pronaći i u sportovima:

 

Opis kluba

Iako crossfitness team prakticira sve načine treniranja naša želja je proširiti i približiti ljudima funkcionalni način treniranja.

Prvo ćemo objasniti kakav je to način treniranja: zamislite klasični trening u teretani sa spravama, e pa funkcionalni trening je čista suprotnost! Kod pravog funkcionalnog treninga nema sprava, bench pressova i biceps pregiba. Rekviziti koje se koriste za treninge su medicinske lopte, gimnastičke karike, pliometrijske kutije različitih dimenzija, konopi, vijače, elastične trake, a tu je i naravno veliki repertoar vježbi koje se izvode samo sa težinom vlastitog tijela. Znači nema nikakvih izolacijskih vježbi.

Preporučujemo funkcionalni trening za popravljanje mišićne koordinacije, snage, izdržljivosti te za popravljanje stabilnosti zglobova. Rad na svim bitnim značajkama. Moglo bi se reći da je iz svih sportova uzeto ono najučinkovitije te složeno u jedan veoma raznolik koncept!

Funkcionalni trening nije trening samo za gubljenje tjelesne težine, već ovim treningom nastojimo poboljšati i našu mišićni masu.

Također funkcionalni trening preporučujemo i za djecu, za pravilan rast i razvoj djece, uz upotrebu vježbi prilagođenih djeci, naravno bez vanjskog opterećenja. Kod svih vježbi bit je da radi što više mišića istovremeno. Većina vježbi odnosi se na core (trbušni mišići, mišići donjeg dijela leđa, stražnjice, mišići prednje strane natkoljenice).

Zasto core? Potrebno je ojačati one mišiće koje koristimo u svakodnevnim aktivnostima da bi što više olakšali svoj život i podigli zdravlje na veći nivo. Ako se tome dodaju i minimalni odmori između vježbi, dobivamo vrlo moćno oruđe za sagorijevanje masti i izgradnju mišića. Upravo zbog te kombinacije vježbi koje aktiviraju sve mišiće u tijelu te minimalnih odmora, ovakav način treniranja je vrlo iscrpljujući, fizički i psihički, ali dovodi do bržih rezultata. Funkcionalni trening nas priprema za svakodnevne napore i aktivnosti. Smatra se da je pravi funkcionalni trening najkompletniji način treniranja.

Način vježbi u funkcionalnom treningu zahtjeva rad sto više mišića istovremeno, dok rad sa trenažerima izolira određene mišiće i mišićne grupe. Što više mišića aktivirate više masti sagorijevate.

Cilj funkcionalnog trening programa je ukomponirati što manje vježbi sa što više učinka.
Revolucija funkcionalnog treniranja u svjetskoj fitness industirji već je odavno započela. Kod nas se postepeno uvodi u trenažni proces sa proporcionalnim povećanjem broja educiranih i kvalifikovanih osobnih trenera i fitness instruktora. Iznenađeni smo neznanjem o pravilnom vježbanju u našem okruženju. Stoga pokušavamo približiti ovakav način treniranja, te educirati i motivirati naše klijente. Vizija crossfitness-a nije stvoriti napuhane mišiće bez funkcije, već stvoriti čvrsto i mišićavo tijelo sportaša sa zavidnom kondicijom i snagom. Ako je Vaš cilj dobra fizička forma, kondicija te sigurno i pravilno vježbanje sa kojim ćete izgledati i osjećati se bolje CROSSFITNESS je najbolje riješenje za Vas.

Imena trenera i stručne kvalifikacije: Adi Halepović, Profesor sporta Ahmo Kozarić, Profesor sporta
Zašto je Vaš klub bolji od konkurencije: Mi nudimo nesto sasvim novo u BiH, funckionalni trening sa rekvizitima koji nisu uobicajeni u BiH. Zbog nacina rada i odnosa prema klijentu smatramo da smo izuzetno kvalitetni i jedinstveni.

Foto galerija je trenutno prazna.